Sık geçen başlıklar

su eve bi peynir alamadin diyen fare 2

ekşi profili
bir kitabevinde çalışıyorum izmir'de part-time olarak.
bir saat önce birisi 8, diğeri 10 yaşında; birisi kız diğeri oğlan 2 kardeş, el ele tutuşarak dükkana gelip aret vartanyan'ın "insanız ayıbı yok" kitabını istediler. ücret için kasaya gittiklerinde ufak olan kız, çantasından bozuklukları çıkararak uzattı. merak ettim sordum, kime alıyorsunuz bunu diye. ufak olan kız abisine nazaran biraz daha atak olduğu için cevap verdi yine; "anneler günü için anneme hediye alıyoruz" diye. "siz okuyor musunuz peki kitap?" dedim, "evet okuyoruz" dediler.o kadar mutlu oldum ki sözlük. ne güzel yetiştirmişler, helal olsun ailesine dedim.
1 saattir de aklıma geldikçe tebessüm ediyorum.
eyyorlamam bu kadar.