bunu daha önce yaptım sayılır. açık açık hoşlanıyorum demedim ama tanımak istediğimi söyledim. hemen reddetmedi. konuştuk birkaç kez. sonra reddetti. sonrasında ilgili tüm sosyolojik analizlerinde reddettiğim bir kadın diyerek bunu diline doladı. hiç bu kız bundan alınır mı, gururu incinir mi diye hassasiyet göstermedi. mesela farklı toplum katmanlarını anlatacağı zaman bir beşiktaş'tan bir konya'dan örnek verdi. tahmin ettiğiniz gibi beşiktaş (sanırım) onun yetiştiği, konya ise benim yetiştiğim yer. ben de nasıl bir insanı tanımak istediğimi maalesef bu şekilde anlamış oldum.
buradan da anlaşıldığı gibi karşınızdakini insan yerine koyacağınız, gururunu ayaklar altına almayacağınız izlenimini verirseniz kimse hislerini açmakta tereddüt etmez. ben kendisinin bunu konuşup duracağını düşünmediğim için konuşmayı başlatmıştım. çok daha gençtim. insanları henüz tanımamam normaldi. bu düşünce beni biraz rahatlatmıştı. sorun bende değildi. bu olayı tecrübe edinerek devam edebilirim diye düşündüm. hâlâ da bu düşüncedeyim. sonrasında kimseye bir açılma durumu olmadı ama benzer şeyleri hissedersem bunu yapmaktan çekinmem. ama bu kez daha yakından tanımak ön şartım olur. hakkında daha fazla fikir sahibi olmam gerekir. böyle yolun sonunda tanımak insanı yıpratıyor. bir daha böyle biri için üzülmek istemem. bunu hak etmiyorum çünkü.
konya'da yetişmeme rağmen... :)
13.09.2021 · 17. sıra
ffemmefatalee
12.09.2021 00:11