her boka tavsiye vermeyi çok seviyoruz da tavsiye vermek zorunda değilsiniz. sadece dinleseniz daha faydalı olabilir. tavsiyelik bi durum yok ortada, hastalık bu.
Sık geçen başlıklar
benim de pirsingim olsun baba 5
ekşi profiliyani yorumları şaşkınlıkla okuyorum. bütün devlet kurumlarında servis imkanı var. hatta özel sektörde bile servis imkanı var, kurumun karşıladığı. ama söz konusu öğretmen olunca "okula yakın yerde ev tutsun." oluyor.
öğretmen olarak atanmadan önce gençlik ve spor bakanlığına memur olarak atanmıştım. evim de bu kuruma 45 km mesafedeydi, gidiş geliş 90km yani. ulaşımımı kurumun servisiyle cebimden beş kuruş para vermeden sağlıyordum.
servis yok, yemek yok, kışın buz gibi sınıflarda, yazın sıcak sınıflarda ders anlat.
bu ülke marmara'dan ibaret değil. bütün öğretmenler istanbul, ankara'da çalışmıyor. anadolu'nun köyüne, ilçesine atanan insana "neden köyde oturmuyorsun da okula 60km uzaklıkta ev tutuyorsun?" deme hakkını size kim veriyor anlayamıyorum.
öğretmen olarak atanmadan önce gençlik ve spor bakanlığına memur olarak atanmıştım. evim de bu kuruma 45 km mesafedeydi, gidiş geliş 90km yani. ulaşımımı kurumun servisiyle cebimden beş kuruş para vermeden sağlıyordum.
servis yok, yemek yok, kışın buz gibi sınıflarda, yazın sıcak sınıflarda ders anlat.
bu ülke marmara'dan ibaret değil. bütün öğretmenler istanbul, ankara'da çalışmıyor. anadolu'nun köyüne, ilçesine atanan insana "neden köyde oturmuyorsun da okula 60km uzaklıkta ev tutuyorsun?" deme hakkını size kim veriyor anlayamıyorum.
ya ne saçmalıyorsunuz? ulke gündemine kayıtsız kalan bir kişi bile kaldı mı? 9 yaşındaki cocuklar bile farkında durumun. işyerinde ekonomiden, politikadan başka bir şey konuşulmuyor. erkeklerin dikkatini çekmek için hemcinslerine sallamana gerek yok, nickin yeterince dikkat çekiyor. için ferah olsun
üniversitede bir kız arkadaşım 6senedir bölümde sürünen birinden hoşlanıyordu, çocuğu ders çalıştıcam diye 4,00 ortalama falan yapmıştı hatta :d neyse kızımız çocuğu 2 senede mezun ettirdi, tam okulun son günü çocuk gidecek, son ayaküstü vedalaşmada bizim kız açıldı çocuğa. şimdi evli, mutlu çocuklular.
bu olayı hiç unutamıyorum, helal kız sana
şimdi aklıma geldi, bir de kız açılırken çocuğun sevgilisi vardı, düşünün.
bu olayı hiç unutamıyorum, helal kız sana
şimdi aklıma geldi, bir de kız açılırken çocuğun sevgilisi vardı, düşünün.
tavsiye etmezler ama boşanmazlar da