kesinlike orman arkadaşlar. ben şu alışılagelmiş klişe deniz, kum, güneş tatillerine ayrı tilt oluyorum zaten. tatil demek dinlenmektir, huzur bulmaktır. 50 derece sıcağın altında yanında tüp patlamış gibi yanık halde yorularak döndüğün tatil tam olarak nasıl bir tatil oluyor?
gideceksin serin bir ormana, doğanın içine, güzel bir kulübede kafanı dinleyip tatilini yapacaksın, düşüneceksin ve huzur bulacaksın. gökyüzünü seyredeceksin ve doğayı dinleyeceksin. neyse ki herkes bu asilliğin ve kalitenin farkında değil, yoksa insan seline döner ve biz gidemezdik oralara. nadirliğin, azlığın huzurunu herkes bilemesin bir zahmet :)
29.06.2023 · 36. sıra
timirkarabuga
28.06.2023 00:02