işte insanlar sırf bunun gibi sapığıyla pisliğiyle uğraşmamak için otellere binlerce lira bayılmayı göze alıyor. halk plajına gidiyorsun, halk bu…
Sık geçen başlıklar
letempsretrouve 9
ekşi profilicüceler büyük bir tamahkarlıkla kazdılar derinleri. khazad-dûm'da neyi uyandırdıklarını biliyorsun. gölgeyle alevi…
sonisphere/rammstein.
efes'in düzenlediği blues festivalleri de çok keyifliydi.
efes'in düzenlediği blues festivalleri de çok keyifliydi.
şu ülkenin ahvali düzelsin de necef çölü bile ilaç gibi gelir bizlere.
tolkien tabii.
ağlatanını güldürenini düşündürenini duydum da “domaltan”ı duymamıştım, görmüş olduk.
üzücü görüntülerdir. ekseriyetle genç insanların bu durumlara düşmesi gerçekten üzücü.
üzücü görüntülerdir. ekseriyetle genç insanların bu durumlara düşmesi gerçekten üzücü.
(bkz: alkışlarla yaşıyorum) net.
samimi bulduğum önermedir. balığın, ahtapotun en tazesini ikram ediyorlar ki vatandaş iyi hizmete iyi de para bırakıyor. bizdeki “esnaf” ne yapıyor, kendinden geçip sarı kara bir renge bürünmüş balığı bayatlığı belli olmasın diye ızgarada resmen yakarak getiriyor. nakit para yerine kart versen anasını s.kmişsin gibi bakıyor. art niyetli hemşehrim beni öpeceğine yunan öpsün en azından öpücükle bırakacağını bilirim. tatil adı altında “zaten üç ay sezonumuz var.” diyerek öpücükten konulu pornoya giden yolda başrol olmayız en azından.
dk mermer isimli küfürbaz ve hadsiz bir satıcı tarafından hakarete uğramamdır. 11.05.2020 tarihinde buradan afyon mor menekşeli kurna siparişi verdik.siparişte gösterilen ürün bu.
https://eksiup.com/p/e2384334efrb
bize gelen ürün ise bu.
https://eksiup.com/p/wt384335czpo
satıcıya iki fotoğrafı da gönderdik bize hakaret içerikli şu mesajı gönderdi.
https://eksiup.com/p/w3384338vtsq
buna cevap vermek bizim kalitemize uymadığı için şimdi savcılığa gidiyoruz, bakalım mahkemede de böyle karşılık verebilecek mi? bu tür satıcıları barındırdığı için n11 den de bir daha alışveriş yapmayacağım.
edit: adamın ekmeğini engellemekmiş, paralı adamını da bulmuş buradan herhalde. yirmi liraya gelip burada ahlaksızları savunuyorsunuz, siz de yarın öbür gün böyle problem yaşarsınız umarım. ne vasıfsız insanlar var ya. işine gelmiyorsa okuma git karı kız avlama başlıklarına entry girmeye devam et. aynı malın laciverdisiniz yeminle.
edit2: şaibeliymiş önceki mesajlar görünmüyormuş. adamı şikayet edip engelleye bastığım için olmasın değerli einstein? önce whatsapptan yazdım satıcıya bilgi almak için. kendisi çirkinleşince engelledim sms attı. satıcıyı nasıl tahrik(!) etmiş olabilirim size anlatayım. buraya yüklediğim iki fotoyu da adama gönderdim. siz olsanız ne düşünürsünüz dedim. adam da farklılıklar olabilir dedi. ben de oraya satacağınız ürünün resmini koymamak dolandırıcılık, hakkımı helal etmiyorum yazdım. sonra diyarbakırda beyaz mermer kurnayı 350 liraya sattıklarını söyledim. sonra hakarete başlayınca şikayet edip engelledim. o da yanılıyorsunuz diye başlayan mesajı attı rahatladın mı? yarın öbür gün annenize karınıza kardeşinize böyle siber zorbalık uygulansa siz nereye gidip ağlayacaksanız göreceğiz. millet hırsızdan yana çıkmaya gelmiş buraya ayıptır be.
edit3: satıcının üyeliği feshedilmiş. destekleyen arkadaşlara teşekkür ederim. beni sanki buraya gelip de kendilerinin derya deniz fikirlerine danışacak bir mağdur olarak algılayan yazarımsılara en kısa zamanda kendilerini önemseyecek insanlara sahip olmalarını diliyorum. burada iki etkileşime girer günü tamamlarız düşüncesindeki alt türlersiniz. buraya bu tarz rezaletleri yazma amacı ekşi sözlüğün büyük bir platform olması ve bu büyüklük vesilesiyle sesimizi duyurup firmalara yaptırım uygulayabilme gücümüzdür. tabii sizden bu cümleyi de kavramanızı beklemiyorum ama yine de açıklama yapayım dedim. nasıl ki beğenmediğinizi müziği zorla dinlemiyorsanız beğenmediğiniz başlığı da zorla okumazsınız.
edit4: siteden görevliler beni aradı ve mevzubahis zatın üyeliğini feshedeceklerini söylediler ancak böyle birşey yapmadıklarını gördüm, demek ki siteyle satıcı el ele vermiş düşürdüklerini avlıyorlar. 400 lira benim için birşey değil, mesele insanı salak yerine koymalarıydı. umarım burada kin ve nefret kusan zevat keyifle nutellasını kaşıklıyordur şu an. siz ve sizin gibiler kazanıyor, bugün de iyisiniz.
https://eksiup.com/p/e2384334efrb
bize gelen ürün ise bu.
https://eksiup.com/p/wt384335czpo
satıcıya iki fotoğrafı da gönderdik bize hakaret içerikli şu mesajı gönderdi.
https://eksiup.com/p/w3384338vtsq
buna cevap vermek bizim kalitemize uymadığı için şimdi savcılığa gidiyoruz, bakalım mahkemede de böyle karşılık verebilecek mi? bu tür satıcıları barındırdığı için n11 den de bir daha alışveriş yapmayacağım.
edit: adamın ekmeğini engellemekmiş, paralı adamını da bulmuş buradan herhalde. yirmi liraya gelip burada ahlaksızları savunuyorsunuz, siz de yarın öbür gün böyle problem yaşarsınız umarım. ne vasıfsız insanlar var ya. işine gelmiyorsa okuma git karı kız avlama başlıklarına entry girmeye devam et. aynı malın laciverdisiniz yeminle.
edit2: şaibeliymiş önceki mesajlar görünmüyormuş. adamı şikayet edip engelleye bastığım için olmasın değerli einstein? önce whatsapptan yazdım satıcıya bilgi almak için. kendisi çirkinleşince engelledim sms attı. satıcıyı nasıl tahrik(!) etmiş olabilirim size anlatayım. buraya yüklediğim iki fotoyu da adama gönderdim. siz olsanız ne düşünürsünüz dedim. adam da farklılıklar olabilir dedi. ben de oraya satacağınız ürünün resmini koymamak dolandırıcılık, hakkımı helal etmiyorum yazdım. sonra diyarbakırda beyaz mermer kurnayı 350 liraya sattıklarını söyledim. sonra hakarete başlayınca şikayet edip engelledim. o da yanılıyorsunuz diye başlayan mesajı attı rahatladın mı? yarın öbür gün annenize karınıza kardeşinize böyle siber zorbalık uygulansa siz nereye gidip ağlayacaksanız göreceğiz. millet hırsızdan yana çıkmaya gelmiş buraya ayıptır be.
edit3: satıcının üyeliği feshedilmiş. destekleyen arkadaşlara teşekkür ederim. beni sanki buraya gelip de kendilerinin derya deniz fikirlerine danışacak bir mağdur olarak algılayan yazarımsılara en kısa zamanda kendilerini önemseyecek insanlara sahip olmalarını diliyorum. burada iki etkileşime girer günü tamamlarız düşüncesindeki alt türlersiniz. buraya bu tarz rezaletleri yazma amacı ekşi sözlüğün büyük bir platform olması ve bu büyüklük vesilesiyle sesimizi duyurup firmalara yaptırım uygulayabilme gücümüzdür. tabii sizden bu cümleyi de kavramanızı beklemiyorum ama yine de açıklama yapayım dedim. nasıl ki beğenmediğinizi müziği zorla dinlemiyorsanız beğenmediğiniz başlığı da zorla okumazsınız.
edit4: siteden görevliler beni aradı ve mevzubahis zatın üyeliğini feshedeceklerini söylediler ancak böyle birşey yapmadıklarını gördüm, demek ki siteyle satıcı el ele vermiş düşürdüklerini avlıyorlar. 400 lira benim için birşey değil, mesele insanı salak yerine koymalarıydı. umarım burada kin ve nefret kusan zevat keyifle nutellasını kaşıklıyordur şu an. siz ve sizin gibiler kazanıyor, bugün de iyisiniz.