doğru bir söylem. türkiye'de gençler için yaşam standardı mı var? iş mi var? güzel, kaliteli bir sosyal hayat mı var? her taraftan araplar, mülteciler fırlıyor, saldıranlar, yaralayanlar, restoranda fahiş fiyatları saplayan restoranlar. bunların hiçbiri umurunda olmayan bir iktidar. atatürk türkiyesi'ni ne hale getirdiğinize bir bakın!
Sık geçen başlıklar
voyager altin plak 46
ekşi profiliatatürkçü güçtür.
bir iyi niyet cümlesi.
teşekkürler atatürk, bize 100 yıl önce özgürlük ve bağımsızlık verdiğin için. sana tüm türk halkı ne kadar teşekkür etsek az.
teşekkürler atatürk, bize 100 yıl önce özgürlük ve bağımsızlık verdiğin için. sana tüm türk halkı ne kadar teşekkür etsek az.
atatürk'ün de elbet hataları olmuştur ama en azından hırsızlık ve hainlik yapmamıştır. bu ülkede islam'ın güvence altında olmasını sağlamış yegâne liderdir, atatürk olmasa şimdi ezan bile okunmuyordu.
hiçbir zaman, asla yenilmez denen t. erdoğan'ı 2019'da iki kere, üst üste, açık ara farkla yenmiş bir babayiğit olması. 2019 yerel seçimlerinde aday binali'ydi demeyin, kalbinizi kırarım! miting miting, meydan meydan gezen bal gibi de erdoğan'dı. erdoğan, imamoğlu'na karşı kaybetti.
59 tl olmuş. tayyipistler bu sizin eseriniz, gurur duyun!
ek: bu entry bazı tayyipistleri zıplatmış orası belli. muhaliflere terörist demeyin fena olursunuz...
ek: bu entry bazı tayyipistleri zıplatmış orası belli. muhaliflere terörist demeyin fena olursunuz...
tek filmim yok, inception, interstellar ve the prestige arasında mekik döşüyorum. inception muhtemelen ya 10 olmuştur ya da geçmiştir; interstellar ve the prestige'i de 10 yapma hedefim var.
iki gündür hatta 3. güne girdik, hayatının en faydalı yayınlarından birini yapmaktadır. sabahtan beri yayınını izliyorum, bağlanmadığı kimse kalmadı, gün içinde bütün videoları ve bilgileri de paylaştılar. bir yayınları 6-7 saat sürebiliyor, büyük bir efor. ekibine de kenan taş dahil olmak üzere teşekkürler.
uzun hâli; “akp'yi nasıl titrettiysem, 94'ten 2019'a kadar yaptıklarını anlata anlata bitiremiyor,” olan ekrem imamoğlu beyanatı. devamında da “3 ayımı çaldınız, araya pandemi girdi, kalan aylarda bütçenin %50'sini de aldınız. ben size rağmen bütün bunları yapıyorum!” diyor. arada dalgasını da geçiyor.
https://twitter.com/…?s=46&t=lkeddcadxduhykrvlqntua
https://twitter.com/…?s=46&t=lkeddcadxduhykrvlqntua
-çocuk parkındaki nükleer patlama sahnesi
-şu mühendis adamın evinde terminator'ın robot olduğunu göstermek için el derisini çıkarması
-t-1000'ın, john'ın akrabalarına ettikleri sahnesi
-t-1000'ın hastanede görevliyi içecek otomatı önünde mıhlaması
-t-1000'ın parmaklıkların içinden geçmesi
-t-1000 kamyon kullanırken terminator ve john'ın onun önünde motosikletle kaçışı
-t-1000'ın sıvı nitrojene batıp donması ve parçalanması, ardından tekrar birleşmesi
-t-1000'ın delik deşik olup lavlara düşünce içinden bütün karakterlerin çıkması
küçüklüğümde izlediğim en manyak filmlerden biridir terminator 2 judgment day. hâlâ da bilim kurgu listemde top 10'dedir.
-şu mühendis adamın evinde terminator'ın robot olduğunu göstermek için el derisini çıkarması
-t-1000'ın, john'ın akrabalarına ettikleri sahnesi
-t-1000'ın hastanede görevliyi içecek otomatı önünde mıhlaması
-t-1000'ın parmaklıkların içinden geçmesi
-t-1000 kamyon kullanırken terminator ve john'ın onun önünde motosikletle kaçışı
-t-1000'ın sıvı nitrojene batıp donması ve parçalanması, ardından tekrar birleşmesi
-t-1000'ın delik deşik olup lavlara düşünce içinden bütün karakterlerin çıkması
küçüklüğümde izlediğim en manyak filmlerden biridir terminator 2 judgment day. hâlâ da bilim kurgu listemde top 10'dedir.
black mirror bölümü gibi ürküten bir skandala konu olan durum. anladığım kadarıyla siparişler suser'ın kendi kredi kartından karşılanmıyor (son 4 hane benim değil gibi demiş), dolayısıyla maddi olarak -şimdilik- giren çıkan bir şey yok. ama kişisel bilgiler vb. hepsi kabak gibi ortada ki bu da uzun vadede daha büyük sıkıntılar yaratabilir gibi. yemeksepeti'nin böyle bir durumda "30 günde hesabınızı silebiliriz, onun için de e-posta lazım" demesi ayrı bir rezalet. e-posta en fazla, hesap silinmeye kalkışıldığında onaylamak için bir onay e-postası şeklinde işe yaramalı. 30 günde nasıl hesap siliniyor allah aşkına?!
suser kişisinin ys hesabına sıklıkla girip kendi kredi kartı bilgileriyle ilgili dikkatli olması gerekiyor, bugün hesabı hackleyen yarın kredi kartı bilgilerine de ulaşıp onları da ekler. vay arkadaş herifçioğlunun biri almanya'dan buralara bağlanıp ne dümenler çeviriyor...
suser kişisinin ys hesabına sıklıkla girip kendi kredi kartı bilgileriyle ilgili dikkatli olması gerekiyor, bugün hesabı hackleyen yarın kredi kartı bilgilerine de ulaşıp onları da ekler. vay arkadaş herifçioğlunun biri almanya'dan buralara bağlanıp ne dümenler çeviriyor...
mitoloji bence. bugün kendi dilimizde de, küresel dillerde de önemli ne varsa hep bi yunan mitolojisinden geliyor.
artık "içemiyor" olan değiştirilebilecek söz. para mı kaldı amk! 25 liraya bira mı olur!
yüksek kan şekeriyle yatmanıza ve belki de bir müddet uyuyamamanıza sebebiyet verebilecek, yedikten sonra dişlerinizi fırçalamazsanız da dişlerde çürüğe sebep olabilecek eylem.
galiba gelecek. türk halkının çoğunluğu akp'den ve erdoğan'dan rahatsız.
türkiye’den değil, daha çok, bir şahıs ve bir kitleden nefret etmesi durumudur.
o da bir şey mi? ben hoşlandığım kişiye instagram’de takip isteği bile gönderemiyorum. :(
covid tehlikesi geçip de kafe restoran ve barlar açılıp alkol tüketimi serbest hâle gelince sonuna kadar kullanacağım haktır.
tayyipist kudurtan bir söylem. masaya çıkıp tepinin isterseniz. :)