başlıkta görüldüğü üzere 2. el araç sahipleri şimdiden tutuşmuşlar. sırf keyfine yapacağım.
Sık geçen başlıklar
mekjulianocu 7
ekşi profilihe amına koyim he kalitesizler. sizin beğenmediğiniz şeyi yapan herkes tü kaka amına koyim dimi? gayet de erkekler arası bir olaydır. yürüdüğün kız diğer kızlara attığı gibi sana kıyafet atsa yumoşa dönersin iltifat etmekten, erkekler arasında olunca kalitesiz dimi. kodumun meriçleri ve kezbanları.
arkadaşlar ciddi ciddi buluşma yerleri yazmanıza gerek yok, direkt londradayım yazın amacınız bunu belirtmek zaten.
şu kadın yanlışlıkla birinizin fotoğrafına beğeni atsa ana habere konuk olarak çıkarsınız heyecandan, boş yapmayın amına koyim.
hele hülya avşar daha güzel diyeni direkt optikçiye davet ediyorum, masrafları benden.
hele hülya avşar daha güzel diyeni direkt optikçiye davet ediyorum, masrafları benden.
sadece lenovo z580 ve lenovo legion deyip susuyorum. fiyat performansın "amına koyan" ürünlerdir sadece bunlar bile.
boş yapmayın amcık ağızlılar.
boş yapmayın amcık ağızlılar.
işte bunu diyen adam, din olmasa bütün kötü bildiği şeyleri yapacak adamdır. kötü olan şeylerin yapılmaması gerektiğini düşünmez, yaparsa yanacağından korkar sadece. işte o yüzden dini bahane edebildiği her türlü kötülüğü de yapar.
yukarıdakinin gencecik hayat dediği kız da sanırsın yerli einstein.
imam hatipli kara çarşaflı bir hamamböceği layığını bulmuştur, fazlası değil.
atatürk'ü sevmeyebilirsin, ama kabrine kadar gidip de saygısızca konuşursan böyle tıkarlar kodese.
imam hatipli kara çarşaflı bir hamamböceği layığını bulmuştur, fazlası değil.
atatürk'ü sevmeyebilirsin, ama kabrine kadar gidip de saygısızca konuşursan böyle tıkarlar kodese.