Sık geçen başlıklar

ülkemize gelse konserine 1000tl verilecek sanatçı 12

ekşi'de gör
o paraya anca almanya'dan boys anılar'ı getirirsiniz. altmış küsür dolara dünya yıldızı getiriyorlar. ahah. fakirler sizi. hayalleriniz bile züğürtçe.
tabii ki eminem.

chester bennington ölmeseydi link park derdim...
genelde ölmüş olanlara veriliyor 1.000 tl. ölmüş adama sallamak da kolay tabi. misal ben olsam 3.000 tl bile veririm. merküri'ye de 5.000 tl + 1 cumhuriyet altını.

ölmüş adamın arkasından sallamayın. günah amk.