Sık geçen başlıklar

gunisiginin kedicigi 3

ekşi profili
bu hikaye gerçek mi? siz evinize hayvan alırken oyuncak aldığınızı mı sanıyorsunız? istediğim zaman alırım, duruma göre kapı dışarı ederim, bu mudur yani mantık?
nişanlın bugüne kadar görmedi mi kediyi yoksa yüzüğü taktıktan sonra mı aynı evde yaşayamam dedi?

yazık sizin olmayan çizginize, olmayan beyninize!!
hangi yaşta ölürsen öl hep birşeyleri yarım bırakmış olursun. sevdiklerimiz, hayallerimiz, ideallerimiz hepimizin yapacak birşeyleri daha gerçekleştireceği hayalleri var. bu yüzden ölmenin en kötü yanı "yarım bırakmaktır" zannımca. tamamlamak istediğimiz şeylerin artık tamamlanamayacak olmasıdır.

ölmek korkunç bir gerçek fakat daha korkunç olanı canından çok sevdiklerinin ölümüne şahit olmaktır.

ölümü düşününce bir dua yükseliyor yüreğimden. ailemin ve sevdiğim kişinin yokluğunu görmemek.