Sık geçen başlıklar

hayatında hiç ak parti'ye oy vermemiş insan 3

ekşi'de gör
bunun neyiyle övünüyorsunuz anlamadım? türkiye'de 60 milyon böyle insan vardır zaten hadi bilemedin 50 milyon. zaten son seçimde 25- 26 milyon mu ne oy aldı erdoğan.

d'hondt sistemini dayadilar size çoğunluk diye demokrasiyi yutturdular siz de takılıyorsunuz.

çare meritokrasi ama bunu anlayacak çağda değil daha insanoğlu. halka yönetim mi bırakılır.
genel, yerel, referandum, muhtar, sınıf başkanı vb. hiçbir seçimde akp’ye ya da desteklediği seçeneğe oy vermedim. vicdanım rahat. bu ülkeye ihanet edenlerin hesap vereceği günü sabırla bekliyorum.