çok üzücü oldu. mansur yavaş'a kürtler de oy verecekti. hepsi vermese bile yarısı mecburen oy verecekti. kararsız seçmeni de alacaktı arkasına. akp'ye oy vermek istemeyen, ancak mansur aday olursa oy veririm diyen yüzbinlerce insan vardı. onlar da gitti kemal yüzünden tayyip'e oy verdi. yani bu seçim gerçekten de rahat kazanılmış bir seçimdi. kemal kılıçdaroğlu aday oldu ve seçimi kaybettik. bu şöyle bir şey; final maçı oynuyorsun. elinde messi var ama yedek bırakıyorsun. yerine de serdar dursun'u alıyorsun ve maçı kazanmayı bekliyorsun fakat yeniliyorsun.
Sık geçen başlıklar
kemal kılıçdaroğlu yüzünden seçimin kaybedilmesi 3
ekşi'de görbir gün memlekette akrabalarla oturuyoruz. herkes silme akpli. ancak akrabaların yarısı ekonomiden, mültecilerden, kamudaki liyakatsizlikten(çoğunluk kamu perosneli) şikayetçi. ak parti şöyle yanlış yaptı böyle yanlış yaptı konuşuyorlar. dedim herhalde herkesin çakralar açıldı. sordum e seçimde kime oy vereceksiniz? ak partiden memnun değiliz ama başka kime verelim. kemal kılıçdaroğlu'na mı verelim dediler. dedim siz de haklısınız. peki ekrem imamoğlu nasıl diye sordum " bırak o şovmeni" dediler. ben de "ya mansur yavaş var ona iyi diyorlar ona nasıl bakıyorsunuz" bu sefer de madem iyi ne işi var chp'de dediler. peki ali babacan ya da abdullah gül çıksın aday olsun onlara verir misiniz? "onlar da partilerine ihanet ettiler..
velhasıl kelam anadoluda kılışdarı beğenmediği için oy vermeyen adamlar zaten başka birine oy vermeyecek. 10 seçimdir kaybediyor diyorsunuz ya atatürk'ü mezardan kaldırın verin yine vermezler. 10 seçimi atatürk kaybederdi. bi baktım uzaktan memleket ortadan 2ye bölünmüş. erdoğan'a oy verenler ve erdoğan'a oy vermeyenler. bu insanlar kararlarını vermişler gerisi bahane fasa fiso.. muhalif kardeşime soruyorum. mansur yavaş'ı çok seviyorsunuz diyelim. çıksın cumhur ittifakı mansur yavaş'ı aday gösterse oy verecek misin? akp adayı mansur yavaş ya da ekrem imamoğlu.. aynısı akpli seçmen için de geçerli. şu an kılıçdaroğlu aday olduğu için mansur olsaydı verebilirdim diyorlar. ama aday değişip mansur olsun bu sefer de başka bir şey bulurlar.
zaten akpnin stratejisine baktığınızda çıkıp kemal kılıçdaroğlu'na doğrudan laf etmiyorlar. muharrem ince olsun ümit özdağ olsun ya da pkk muhabbeti olsun muhalefeti bölmeye çalışıyorlar kendileri de biliyor ki muhalif sayısı hükümet yanlısı sayısından epeyce fazla. şimdi kemal kılıçdaroğlu aday oldu hdp 'yi de silme aldı. ulusalcı ya da milliyetçi muhalif adayları patlatıp millet ittifakı içerisinde hdp ile dirsek temasından ya da kemal kılıçdaroğlu antipatisinden beslenerek muhalefeti bölmeye çalışıyorlar.
atıyorum aday mansur yavaş olsaydı bu sefer de hdp 'yi koparmak için millet ittifakının ne kadar milliyetçi ismi varsa onları parlatacaklardı. ekrem imamoğlu olsaydı bu sefer de siyasi yasağı kullanıp siz oy veriyorsunuz ancak boşa gidecek ya da müteahhit, karadenizli denilip akplilere benzetilip ittifak içerisindeki ulusalcı kitleyi kaşıyacaklardı hatta meral akşener'in istediği kişi vurgusu yapılıp seçimin kazanılması halinde ülkeyi milliyetçiler yönetecek algısı oluşturacaklardı. hdp yi koparmak için.
herkes aklını başına alsın uyanık olsun.
velhasıl kelam anadoluda kılışdarı beğenmediği için oy vermeyen adamlar zaten başka birine oy vermeyecek. 10 seçimdir kaybediyor diyorsunuz ya atatürk'ü mezardan kaldırın verin yine vermezler. 10 seçimi atatürk kaybederdi. bi baktım uzaktan memleket ortadan 2ye bölünmüş. erdoğan'a oy verenler ve erdoğan'a oy vermeyenler. bu insanlar kararlarını vermişler gerisi bahane fasa fiso.. muhalif kardeşime soruyorum. mansur yavaş'ı çok seviyorsunuz diyelim. çıksın cumhur ittifakı mansur yavaş'ı aday gösterse oy verecek misin? akp adayı mansur yavaş ya da ekrem imamoğlu.. aynısı akpli seçmen için de geçerli. şu an kılıçdaroğlu aday olduğu için mansur olsaydı verebilirdim diyorlar. ama aday değişip mansur olsun bu sefer de başka bir şey bulurlar.
zaten akpnin stratejisine baktığınızda çıkıp kemal kılıçdaroğlu'na doğrudan laf etmiyorlar. muharrem ince olsun ümit özdağ olsun ya da pkk muhabbeti olsun muhalefeti bölmeye çalışıyorlar kendileri de biliyor ki muhalif sayısı hükümet yanlısı sayısından epeyce fazla. şimdi kemal kılıçdaroğlu aday oldu hdp 'yi de silme aldı. ulusalcı ya da milliyetçi muhalif adayları patlatıp millet ittifakı içerisinde hdp ile dirsek temasından ya da kemal kılıçdaroğlu antipatisinden beslenerek muhalefeti bölmeye çalışıyorlar.
atıyorum aday mansur yavaş olsaydı bu sefer de hdp 'yi koparmak için millet ittifakının ne kadar milliyetçi ismi varsa onları parlatacaklardı. ekrem imamoğlu olsaydı bu sefer de siyasi yasağı kullanıp siz oy veriyorsunuz ancak boşa gidecek ya da müteahhit, karadenizli denilip akplilere benzetilip ittifak içerisindeki ulusalcı kitleyi kaşıyacaklardı hatta meral akşener'in istediği kişi vurgusu yapılıp seçimin kazanılması halinde ülkeyi milliyetçiler yönetecek algısı oluşturacaklardı. hdp yi koparmak için.
herkes aklını başına alsın uyanık olsun.
saçmasapan iddiadır. aksine kılıçdaroğlu'nun tüm muhalefeti birleştirmesi sayesinde farkla kazanılacaktır.
bunu söyleyenler bile zaten kılıçdar sayesinde tanıdığı belediye başkanlarını kastediyor aq, lakin gerçek şu ki zaten tüm anketlerde kılıçdaroğlu 6 aydır farkla önde. sizin derdiniz kılıçdar'ın uzlaşmacı siyasetinin kazanacak olması ile*
bunu söyleyenler bile zaten kılıçdar sayesinde tanıdığı belediye başkanlarını kastediyor aq, lakin gerçek şu ki zaten tüm anketlerde kılıçdaroğlu 6 aydır farkla önde. sizin derdiniz kılıçdar'ın uzlaşmacı siyasetinin kazanacak olması ile*