bütün sponsorluklar kendisinden zaten.
6 yıl boyunca 0 başarı sağlamış birisi sizce herhangi bir futbol kulübüne başkanlık için tekrar aday olabilir mi?
kendisi kulüpte hanedanlığını kurduğu için çok rahat. yıllarca akp seçmenine koyun diyenler şimdi kendi koyun oldu. tam bir komedi.
Sık geçen başlıklar
en sevdigim yemek ispanak 11
ekşi profilişu semt takımı taraftarı kadar insanı yoran başkası yok.
adamlar barış alper yılmaz başlığının altına boktan hazırlık maçı sonrası gelmiş “zaten avrupa'da neden hep yenildiğiniz belli oluyor, himmetçiler” falan yazıyor.
ya oğlum harbi ruh hastasısınız. alsınlar semihinizi forvet mi oynatıyolar kaleye mi koyuyorlar sokucam sizin ağlaklığınıza da sürekli mağdur olmanıza da. hepsi 13 yaşındaki çocuklar gibi tartışma halinde amk
adamlar barış alper yılmaz başlığının altına boktan hazırlık maçı sonrası gelmiş “zaten avrupa'da neden hep yenildiğiniz belli oluyor, himmetçiler” falan yazıyor.
ya oğlum harbi ruh hastasısınız. alsınlar semihinizi forvet mi oynatıyolar kaleye mi koyuyorlar sokucam sizin ağlaklığınıza da sürekli mağdur olmanıza da. hepsi 13 yaşındaki çocuklar gibi tartışma halinde amk
tam olarak anlayamadım.
fb başkanına göre “yapı ve sistem” yüzünden şampiyon olamadılar. ismail kartal aslında fb'yi şampiyon yaptı diyor kendisi.
eğer bunun yüzünden şampiyon olamadılarsa ismail kartal'ı neden gönderiyorlar?
size göre “sistem ve yapı” mourinho başınızdayken şampiyon mu yapacak sizi?
büyük bir çelişki var ortada.
ya “sistem ve yapı”nın şampiyon yapmaması sadece bir bahane,
ya da ismail kartal'ın okan buruk önünde fb'yi şampiyon yapabileceğine inanmıyorlar. başka bir seçenek yok.
bu arada; mourinho bu ligde hakemlerin ittirmesine rağmen ismail kartal'ın topladığı puanı toplayamaz.
çok büyük bir yanlış yaptı fenerbahçe.
fb başkanına göre “yapı ve sistem” yüzünden şampiyon olamadılar. ismail kartal aslında fb'yi şampiyon yaptı diyor kendisi.
eğer bunun yüzünden şampiyon olamadılarsa ismail kartal'ı neden gönderiyorlar?
size göre “sistem ve yapı” mourinho başınızdayken şampiyon mu yapacak sizi?
büyük bir çelişki var ortada.
ya “sistem ve yapı”nın şampiyon yapmaması sadece bir bahane,
ya da ismail kartal'ın okan buruk önünde fb'yi şampiyon yapabileceğine inanmıyorlar. başka bir seçenek yok.
bu arada; mourinho bu ligde hakemlerin ittirmesine rağmen ismail kartal'ın topladığı puanı toplayamaz.
çok büyük bir yanlış yaptı fenerbahçe.
oğlum fenerbahçe ne alaka?
siz dünyada olan bütün olayları neden fenerbahçeyle bağdaştırıyorsunuz bilader?
siz dünyada olan bütün olayları neden fenerbahçeyle bağdaştırıyorsunuz bilader?
galatasaray ya da fenerbahçe, lig maçında pendik'ten 4 tane yese burada 450 sayfa entry girilir.
millet beşiktaş'la dalga geçmeyi bile bırakmış. öyle bir haldeler camia olarak.
millet beşiktaş'la dalga geçmeyi bile bırakmış. öyle bir haldeler camia olarak.
crespo'yu kırmızıdan atamadı.
her pozisyonda kendini yere atan ferdi'yi uyaramadı bile.
%100 değil %10000 karagümrük'ün penaltısını vermedi.
olabilecek her pozisyonda kararlarını fenerbahçe lehine veriyor.
hala tribündeki taraftarlar hakeme küfür ediyor.
allah hepinizi bildiği gibi yapsın. böyle bi rezillik yok bu dünyada.
her pozisyonda kendini yere atan ferdi'yi uyaramadı bile.
%100 değil %10000 karagümrük'ün penaltısını vermedi.
olabilecek her pozisyonda kararlarını fenerbahçe lehine veriyor.
hala tribündeki taraftarlar hakeme küfür ediyor.
allah hepinizi bildiği gibi yapsın. böyle bi rezillik yok bu dünyada.
ulan başlığa kahkaha attım ya.
galatasaray'ı nasıl durduracağız diye düşünen kuş kardeşlerin artık yaratıcılığı da maksimum düzeye ulaştı.
galatasaray'ı nasıl durduracağız diye düşünen kuş kardeşlerin artık yaratıcılığı da maksimum düzeye ulaştı.
haydi geçmiş olsun. pirom, dedem dediğiniz kişi yüzünden yeniden seçim kaybedildi.
“kk aday olmasın” diyen herkese aktroll iftirası atanlar şimdi konuşsunlar bakalım, muhasebelerini yapsınlar.
kk yine istifa etmez, rekor oy aldım der bu gece.
“kk aday olmasın” diyen herkese aktroll iftirası atanlar şimdi konuşsunlar bakalım, muhasebelerini yapsınlar.
kk yine istifa etmez, rekor oy aldım der bu gece.
bunu diyenlerin çoğu hdp ve selo sempatizanı. daha az kısmı bu tiplerin gazına gelen chp’liler.
doğru konuşan kim varsa dinlemeden koyun gibi aktroll yazıyorlar.
doğru konuşan kim varsa dinlemeden koyun gibi aktroll yazıyorlar.
ben razı değilim.
anketlerde daha önde çıkan, daha fazla oy alabilecek iki kişiyi aday yapmak yerine kendisini yaptı.
bu seçim eğer kaybedilirse %100 kendisine yazar.
anketlerde daha önde çıkan, daha fazla oy alabilecek iki kişiyi aday yapmak yerine kendisini yaptı.
bu seçim eğer kaybedilirse %100 kendisine yazar.