Sık geçen başlıklar
fenerbahçe teknik direktörü. dürüst olmak gerekirse takımı bu sene şampiyon yapamaz ama seneye istediği transferlerin yapılması durumunda seneye de yapamaz. yapamaz abi bu adam.
bir mafya liderinin sağduyu çağrısı yaptığı tweetler. türkiye'de sıradan bir gün.

edit: arkadaşlar iki cümleden oluşan bu entryde sedat peker'i savunduğumu size düşündüren şey nedir acaba? mal mısınız aq? bir organize suç örgütü liderinin topluma sağduyu çağrısı yapması sizin de garibinize gitmiyor mu?
olmayan coolluk. mesela ben taklalı kaza geçirdim, 100 metrelik mesafeye dahi emniyet kemeri takarak gidiyorum. koruyacağını bileyim emniyet kemerini götüme bile sokarım. kazayı yaşayan bilir.