Sık geçen başlıklar

okulların açılması ile vakaların patlaması 2

ekşi'de gör
bu sefer başlık yanlış. "salgın patlamasına rağmen okulların açılması" olmalı. bir önceki sefer için başlık doğruydu, aşı yok bir şey yok patlamanın sebepleri arasında okulların açılması vardı. ancak bu sefer hali hazırda vakalar patlamış durumda. pikin de pikini yaptıracaktır okulların açılması, onu kabul ederim ama başlık böyleyken sanki ortalık sütliman da okul açıldı diye sıkıntı çıkacak gibi oluyor.
ben anlamiyorum bu okula gonderme hevesini. benim cocugum bugun okula gidecek yasta olsa, kacinci sinif olursa olsun gondermem yani. egitimi/ sinifi 1 sene yada 1 sure ertelemek oldurmez kimseyi. ancak bi bulas vakasi herkesi tehlikeye atabilir. ayrica biz tum siniflari vaktinde bitirdikte ne oldu?

geciniz.