Sık geçen başlıklar

varoş dövmesi 5

ekşi'de gör
bendeki dovmeden henuz kimsede görmedim (ancak eminim vardır birilerinde.) yine de kimseyi yargilamiyorum çünkü bunu yaptığım anda beni de insanların yargılama hakkı doğar. bu tür şeyler insanların benligidir ve onların yaşadığı hayatı yaşamadan bu şekilde sonuçlara ulaşmak gazalinin söylediği şekliyle "karanlığa taş atmaktan ibarettir."

bayılıyoruz insanlar hakkında kesin yargılara varmaya. ne acı.
kısmetse olur ayça'nın dövmeleridir.

yine kültür akan bir yorumla günü kapatıyorum çok şükür.
dovmenin kendisi varostur zaten
dunyanin en primitif seyine aristokrat anlamlar yuklemenin alemi yok.