bendeki dovmeden henuz kimsede görmedim (ancak eminim vardır birilerinde.) yine de kimseyi yargilamiyorum çünkü bunu yaptığım anda beni de insanların yargılama hakkı doğar. bu tür şeyler insanların benligidir ve onların yaşadığı hayatı yaşamadan bu şekilde sonuçlara ulaşmak gazalinin söylediği şekliyle "karanlığa taş atmaktan ibarettir."
bayılıyoruz insanlar hakkında kesin yargılara varmaya. ne acı.
02.04.2021 · 32. sıra
98523
01.04.2021 00:33