amerikan sisteminin modern kölelerine dayattığı zırvalık. tabi, bütün suç fakirlerde çünkü konfor alanlarından çıkıp zengin olamadılar. bütün fakirler bunu başarmış olsaydı ortada fakirlik kalmazdı, gerçi o zaman zengin de çalıştıracak fakir bulamazdı ama orasını karıştırmamak lazım di mi? lan konfor mu kaldı, konforu geçtim alan mı kaldı? konforlu bir alanı olan neden bıraksın zaten mal mı amk? konfor alanıymış, sizin o beyaz yakalı dağarcığınızı sikeyim ben.
Sık geçen başlıklar
konfor alanından çıkmaya cesaret edemeyen insan 8
ekşi'de görbelirsizlik insanı en çok yoran şeylerin başında gelir. konfor alanından çıkamamak pek cesaretle alakalı değildir,insan kendini belirsizliğe atmak istemez. mevcut durumda zaten her şey otomatiğe bağlanmıştır, belki keyif yoktur ama risk de yoktur.
t: cesaretsiz değil yorgun insandır, yeni maceralara atılacak ne enerjisi de ne de motivasyonu vardır.
t: cesaretsiz değil yorgun insandır, yeni maceralara atılacak ne enerjisi de ne de motivasyonu vardır.
o konfor alanını oluşturmak için ne kadar çok çaba sarfettim haberin var mı ?
başlarım senin konfor alanına.
başlarım senin konfor alanına.
rahat bırakılması gereken insandır. konfor alanını yeniden normalleştirmeliyiz. kapitalizm her dönem yeni bir söylemle insanların huzurunu kaçırarak, sonsuza dek böyle bir havucun peşinden mi koşucam ulan demelerine ramak kala yakalayıp yeniden ve ilk günkü gibi kandırmayı başarmaktır.
siki taşağına denk kişi beyanı. asgari ücretle çalışan 2 çocuk babası güvenlikçi kemal abiye bunu söylemeyin sakın.
ekşi sözlük'te gördüğümüz kadarıyla yüzlerce hatta binlerce üye "konfor alanı" lafından bir halt anlamamış.
"modern zamanlar klişesi" üstünden nefret kasmak için yarışa girmişler.
bakıyorum da herkes "konforlu koltuklarda keyif çatmak" diye zannediyor.
yok öyle bir şey ekşi sözlük ahalisi. azıcık kafanızı çalıştırın. "klişelere nefret kusucam" derken kendiniz klişeye dönüşüyorsunuz.
sizin için basite indirgeyip anlatayım:
konfor alanı, seni mutsuz edip kısıtladığını bilmene rağmen, alıştığın hayat düzenini değiştirmekten korktuğun için kapalı kaldığın alandır.
kurtuluş savaşı'nda tam bağımsızlık isteyenlere karşı mandacılık önerisiyle gelenlerin içine düştüğü durumdur bu.
"modern zamanlar klişesi" üstünden nefret kasmak için yarışa girmişler.
bakıyorum da herkes "konforlu koltuklarda keyif çatmak" diye zannediyor.
yok öyle bir şey ekşi sözlük ahalisi. azıcık kafanızı çalıştırın. "klişelere nefret kusucam" derken kendiniz klişeye dönüşüyorsunuz.
sizin için basite indirgeyip anlatayım:
konfor alanı, seni mutsuz edip kısıtladığını bilmene rağmen, alıştığın hayat düzenini değiştirmekten korktuğun için kapalı kaldığın alandır.
kurtuluş savaşı'nda tam bağımsızlık isteyenlere karşı mandacılık önerisiyle gelenlerin içine düştüğü durumdur bu.
halbu ki çıksa, nasıl muazzam bir hayat bekliyor kendisini değil mi sayın koduğumun politik doğrucuları.
bizzat ben.
ayrıca burası senin dandik kişisel gelişim blogun mu.
bu nedir abi
satın alabildiğim kadar konforlu yaşarım.
postmodern fakir hümanist argümanları bırakın amk
ayrıca burası senin dandik kişisel gelişim blogun mu.
bu nedir abi
satın alabildiğim kadar konforlu yaşarım.
postmodern fakir hümanist argümanları bırakın amk