Sık geçen başlıklar

erdoğan'ın fransız malı almayın demesi 2

ekşi'de gör
dış ticaret fazlası verdiğimiz ender ülkelerden biriyle daha ticaretimizi bozuyoruz.

yanlış hatırlamıyorsam 3 milyar euro kemiksiz ticaret fazlası veriyorduk.

ekonomist olarak her şeye parasal olarak bakıyorum. geçmiş olsun çok ciddi bir gelirden daha olduk.