dış ticaret fazlası verdiğimiz ender ülkelerden biriyle daha ticaretimizi bozuyoruz.
yanlış hatırlamıyorsam 3 milyar euro kemiksiz ticaret fazlası veriyorduk.
ekonomist olarak her şeye parasal olarak bakıyorum. geçmiş olsun çok ciddi bir gelirden daha olduk.
28.10.2020 · 29. sıra
rokmod
27.10.2020 00:35