benim yok ama eşimin var.
ama silinmesin kardeşim. ben de ödeyeceğim eşimin kyk’sını siz de ödeyeceksiniz.
ne güzel dünya, ben de alırdım o zaman.
almayanlar ne olacak, alıp ödeyenler ne olacak.
bir de zenginleri örnek gösteriyorlar. vergileri siliniyormuş-muş. ben ona da tepki gösteriyorum buna da gösteriyorum.
o paralarla cafelerde kızlara nargile ısmarlayan tipler gelmiş burada silinsin diyor.
ben de ödeyeceğim, siz de ödeyeceksiniz eşekler gibi.
29.10.2020 · 23. sıra
praemoderor
28.10.2020 00:03 ~ 00:04