Sık geçen başlıklar

yapılandırma istemiyoruz kyk borçları silinsin 2

ekşi'de gör
benim yok ama eşimin var.

ama silinmesin kardeşim. ben de ödeyeceğim eşimin kyk’sını siz de ödeyeceksiniz.
ne güzel dünya, ben de alırdım o zaman.
almayanlar ne olacak, alıp ödeyenler ne olacak.

bir de zenginleri örnek gösteriyorlar. vergileri siliniyormuş-muş. ben ona da tepki gösteriyorum buna da gösteriyorum.

o paralarla cafelerde kızlara nargile ısmarlayan tipler gelmiş burada silinsin diyor.

ben de ödeyeceğim, siz de ödeyeceksiniz eşekler gibi.
ödeyemiyorum diyene saygım sonsuz umarım tez vakitte iş bulur çalışır öder borcunu fakat ödemiyorum diyene kuruluyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=dcpgpd9qz88

hanımefendi o günde ödeyemeyeciğimi biliyordum ama aldım diyor.

ev kiralayayım ama kira ödemeyeyim ev sahibi de para istemesin güzel kafa.