Sık geçen başlıklar

koronayı ciddiye almayanların şu anda düşündükleri 2

ekşi'de gör
şahsen ciddiye alıyorum fakat insanların gereksiz panik halinde olduklarını düşünüyorum. insanlar gerçekten sıyırmış.