Sık geçen başlıklar

bir delinin not defteri 7

ekşi profili
cümleten hayırlı ramazanlar.
3 senedir tutuyorum. önceki 30 sene bir kaç defa tuttum.
şöyle bir güzel tarafı var, ramazan gelince oruç tutunca bir garip oluyorum. rahat hissediyorum lan. ne bilim stresi bol olan bende bir rahatlama oluyor. ister psikolojik olsun olmasın ramazan iyi geliyor.
ilk sahur geliyor, allah kabul etsin.
sosyal yaşantısı silkilen, ekonomik olarak zorda olan kendileri olmadığı için duydukları onurdur.
suriyelileri cebinizden şirketlerinizden finanse edip üstüne bir de villalarınızı ensar kardeşlerimizin olduğu alanlarda yapar ve içli dışlı olursanız millet olarak da onur duyarız.