Sık geçen başlıklar

yaaa ooof 3

ekşi profili
kapasitesiz ergen kitlesi tarafından bir adet prag kezosu, haftalardır ekranda tutuluyor inanilar gibi degil.
pisligini takimdaki herkese bulastirmis. igrenc bir mavi takim var.
baris uzun bi sakatlıktayken bunlar demediğini birakmadilar. paspas kezban uykusu var diye oynamiyo, ustelik berbat bi performansi var. kirmizilar dokunulmazlik ve iletisim kaybediyo. sonra da susup ses cikarmiycaklar ki kezbanimiz aglamasin.

he bi de utanmadan ezik sevgilisiyle ademin mucadelesi hakkinda olur olmaz konusuyolardı.
rezil bi sene.