Sık geçen başlıklar

yalın'ın zalim parçasının yazarlardaki hatırası 3

ekşi'de gör
üniversite zamanlarım. yurt odasındaki küçük radyomuzda her çalındığında hep bir ağızdan ' gelipte bitanem olmaya ne hakkın vaarr ' deyişimiz…
lise 1'deydim. hayatımın en güzel zamanlarıydı. istediğim liseyi kazanmıştım. rehavet dolu hazırlıktan sonra, zorlu 9. sınıftaydık. halen devam eden harika lise arkadaşlarım vardı. televizyonda number 1 tv, kral tv, dream tv gibi kanallarda klibini izliyordum. o zamanlar power tv var mıydı hatırlamıyorum.

siyah beyaz klipte yalın bir tren garında,* rayların üzerinde gitar çalıyordu.

yaşadığım şehre konser vermeye gelmişti. sınıf arkadaşlarımla konsere gitmeye karar verdik. ertesi gün biyoloji yazılımız vardı. tüm gün nefes almadan yazılı çalışıp, akşamına konserine gitmiştik. yazılıdan da 95 almıştım :)

ergenlik zamanları. sonrasında yalın'ı hiç dinlemedim. ne şarkılar çıkarttı bilmiyorum bile. ancak "zalim" de direkt lise yıllarıma gidiyorum.
masada biri ellerine sağlık diyince " hadi durma kutla bu zafer senin" diye devam ediyorum.