eski bir xiaomi mi 6 kullanıcısı olarak çok özlediğim veritabanı. bir anlık gaflet ile iphone'a geçtim. 1 aydır ekranda geriye dönmek için atmadığım takla kalmadı. yok fotoğraftan geri dönmek için aşağı kaydır, yok bir önceki sayfaya dönebilmek için ekranı en solundan sağa kaydır, o yemiyosa yukardan geriye bas falan. allah aşkına bunun neresi user friendly. eskiden ne güzel tek bi tuşla laps laps ileri geri dolaşabiliyodum sayfalarda. işin kötü yanı bu meramımı ezelden beri iphone kullanan arkadaşlara anlatamıyorum çünkü adamlar alışmışlar bu eziyete, o yüzden kendilerine hiç garip gelmiyo bu durum. iyi ki siz varsınız da derdimi size anlatma fırsatı buldum xiaomici dostlarım. sağ olun.
bi gün bi yerde sizinle tekrar buluşacağız...
21.08.2020 · 35. sıra
varsayalimismail
20.08.2020 08:56 ~ 08:58