Sık geçen başlıklar

tkp'nin sandığa gidip geçersiz oy verin çağrısı 1

ekşi'de gör
salak çağrıdır.
verdiğiniz o geçersiz oylar akp'nin ekmeğine yağ sürmek demektir.
uğraşsan bu kadar salağa bir araya toplayamazsın.
oy kullanma matematiğini neden anlamak istemiyor bu insanlar?
bir insan neden ısrarla geri zekalı olmak ister?

edit: allahımmm... manifestolarını okudum. bu salaklar parti kurmayı nasıl başardı lan?