güven yalçın ile cyle larin arasında kalarak yaşadığım durumdur.
ikisinde de istikrar yok ama gol de atıyorlar. yapacak bir şey yok artık en iyisini sergen hoca bilir.
Sık geçen başlıklar
rocky43 13
ekşi profiliotobüslerde sigara içilen karanlık döneme denk gelmektedir.
bu ikramlardan en çok zararı gören evin perdeleri ve bizim küçük ciğerlerimiz olurdu.
bu ikramlardan en çok zararı gören evin perdeleri ve bizim küçük ciğerlerimiz olurdu.
kartın son kullanma tarihi yaklaştıkça hüzünlenir.
ebubekir şahin ismine sahip birinden de başka bir yorum beklenemezdi.
ulan şu adamı bile eleştirdiniz ya size bolton piçi müstehak.
tanım:efsane olarak ölmüş kraldır.
tanım:efsane olarak ölmüş kraldır.
edit3: ince özür dilemiş. küfür olmama ihtimali bi hayli arttı.yahut tepkiyi azaltmak için böyle bir özür görüntüsü mü yayınlandı. o vatandaşı getirin bana *
önce ince hayranıymış gibi davranan daha sonra da "senin ben a.k." tarzı bir küfür savuran bir holiganın uzaklaştırılması olayıdır. adamın kafa hareketlerine bakın. ettiği küfürle eş zamanlı olarak kafası saldırgan bir şekilde hareket ediyor. birine "seni seviyorum" derken kafanı öyle sallamazsın. "allah belanı versin!" falan derken öyle bir kafa hareketi yaparsın.
ağzını burnunu kırmadıklarına dua etsin.
bunun rte'ye yapılınca müebbet hapis cezasıyla sonuçlanacağını söylememe gerek yok. hadi sektirip gidin şimdi.
edit: hatta tutup fırlatan koruma arkasından sinirli bir şekilde "o.ç." veya "a.k. çocuğu" tarzı bir şeyler mırıldıyor. hiç mi küfür bilmiyorsunuz lan siz?
edit2: ekleme
önce ince hayranıymış gibi davranan daha sonra da "senin ben a.k." tarzı bir küfür savuran bir holiganın uzaklaştırılması olayıdır. adamın kafa hareketlerine bakın. ettiği küfürle eş zamanlı olarak kafası saldırgan bir şekilde hareket ediyor. birine "seni seviyorum" derken kafanı öyle sallamazsın. "allah belanı versin!" falan derken öyle bir kafa hareketi yaparsın.
ağzını burnunu kırmadıklarına dua etsin.
bunun rte'ye yapılınca müebbet hapis cezasıyla sonuçlanacağını söylememe gerek yok. hadi sektirip gidin şimdi.
edit: hatta tutup fırlatan koruma arkasından sinirli bir şekilde "o.ç." veya "a.k. çocuğu" tarzı bir şeyler mırıldıyor. hiç mi küfür bilmiyorsunuz lan siz?
edit2: ekleme
(bkz: devlet bahçeli)
kızmayın bu vatandaşa. demek ki ailesinde işler böyle yürüyor *
sonunda askerlik süresine de zam geldi.
(bkz: içerde)
(bkz: the lion king)