arkadaşlar hepinizden özür dilerim ama ben 2 gun önce coin piyasasına girdiğim için olabilir.
araba aldım, piyasa duruldu. fiyatlar iniyor biraz.
coin aldım, çöküş başladı.
en iyisi memur mantığı maaş alıp devam etmek galiba. ühü.
Sık geçen başlıklar
metrobuste yer kapan muhendis 8
ekşi profiliduygusallığım ve iyi niyetliliğim.
şu 2019 yılına kadar her zaman bu ikisi başıma bela oldu. ha bunu kullanmaya çalışanlara karşı çok daha sertim ama bu yetmiyor. bu 2 özelliği asla göstermemek lazım. itinayla ağzınıza sıçıyorlar yoksa.
şu 2019 yılına kadar her zaman bu ikisi başıma bela oldu. ha bunu kullanmaya çalışanlara karşı çok daha sertim ama bu yetmiyor. bu 2 özelliği asla göstermemek lazım. itinayla ağzınıza sıçıyorlar yoksa.
annemin, ben içli köfte yoğururken söylediği ve o an içlerine dahil olduğum erkeklerdir. sonra bir kaç kişi daha ellerin çok güzel dedi. cidden bi alıcı gözle baktım. harbiden fena değilmiş. bu yüzden metrobüste tutacaklara tutunmamaya çalışıyorum. ellerime odaklanıp öpmek isterler falan uğraşamam ben. zaten ortalık karışık.
şu an metrobüste oturan biri olarak içlerine dahil olup olmadığımı bilmediğim insanlardır. yok canım sosyalim ben şu an. bir metrobüste 500 kişiyle beraber nefes verip alıyoruz. 40 kişi yüzyüze bakıyoruz. sosyalim ben. evet.
metrobüs aldım. saat başı zincirlikuyudan kalkıyor. sadece premium üyeliği olanlar binebiliyor. bazen diyorsunuz ya hani "ya bomboş gidiyor niye durmadı durakta" aha o metrobüste biz varız. teşekkürler ekşi.
kızgın edit: beddua mı ettiniz naptınız. oturduğum koltuk ıslaktı. götüm ıslandı.
kızgın edit: beddua mı ettiniz naptınız. oturduğum koltuk ıslaktı. götüm ıslandı.
öncelikle ben beşiktaşlıyım. ve ilk defa rakip takımın teknik direktörü hakkında bir entry gireceğim.
bu adam saygıyı hakediyor. östersunds'a elendiği zaman bile basın toplantısında soru aldı, kaçmadı. bütün eleştirileri göğüsledi.
bu akşam bi takım açıklamalar yapmış. fb - beşiktaş maçının hakemi hakkında. onlardan biri de şu : tudor: “dürüstçe söyleyeyim.. derbide kararlar sadece tek bir takımın lehine verildi..”
bu ne demek biliyor musunuz? adam lige müdahale edildiğinin farkında. bugün beşiktaşın başına gelenlerin yarın kendi takımının da başına geleceğini görüyor. çünkü bu sene beylerimiz öyle 2 takımın yarışta arayı açmasını istemiyor. adam bugun bunların farkında olduğu için bu açıklamaları yaptı. görüyor gözünün önündeki tiyatroyu.
daha vodafone arenadaki fb bjk maçında yaşananlar hafizalardayken ayni adama ayni derbi verildi. bunun hiçbir izahı yok. ki ben hakem konusmaktan en cok nefret eden insanlardanım. olmuş bitmiş maç sonuçta. değmez diye düşünürdüm hep. ama bu iş farklı cidden.
neyse umarım bizim başımıza gelenler galatasarayın başına gelmez. güzel futbol oynayan, çirkefleşmeyen, her hafta özetlerini izlediğim bir galatasaray var bu sene. bu yarışta başarılar diliyorum.
bu adam saygıyı hakediyor. östersunds'a elendiği zaman bile basın toplantısında soru aldı, kaçmadı. bütün eleştirileri göğüsledi.
bu akşam bi takım açıklamalar yapmış. fb - beşiktaş maçının hakemi hakkında. onlardan biri de şu : tudor: “dürüstçe söyleyeyim.. derbide kararlar sadece tek bir takımın lehine verildi..”
bu ne demek biliyor musunuz? adam lige müdahale edildiğinin farkında. bugün beşiktaşın başına gelenlerin yarın kendi takımının da başına geleceğini görüyor. çünkü bu sene beylerimiz öyle 2 takımın yarışta arayı açmasını istemiyor. adam bugun bunların farkında olduğu için bu açıklamaları yaptı. görüyor gözünün önündeki tiyatroyu.
daha vodafone arenadaki fb bjk maçında yaşananlar hafizalardayken ayni adama ayni derbi verildi. bunun hiçbir izahı yok. ki ben hakem konusmaktan en cok nefret eden insanlardanım. olmuş bitmiş maç sonuçta. değmez diye düşünürdüm hep. ama bu iş farklı cidden.
neyse umarım bizim başımıza gelenler galatasarayın başına gelmez. güzel futbol oynayan, çirkefleşmeyen, her hafta özetlerini izlediğim bir galatasaray var bu sene. bu yarışta başarılar diliyorum.
bu halımızda ise otantik desenler yoğunlukta olup çok kıymetli bir parçadır, eli belindedir motifin adı. samimiyetimle söylüyorum bunu dokuyan çocuk kör oldu ya. fiyatı çocuğun ameliyatı da dahil 5 bin dolar.
dibine kadar benimdir.
haftanın 7 günü metrobüslerdeyim
o duraktan bu durağa hovarda gibi gezerim
yer kapmaya çalışırken önüme çıkmayın ezerim
yer kapabilen insanları severim.
#siirmetrobüste
zirve olursa gelirim.
haftanın 7 günü metrobüslerdeyim
o duraktan bu durağa hovarda gibi gezerim
yer kapmaya çalışırken önüme çıkmayın ezerim
yer kapabilen insanları severim.
#siirmetrobüste
zirve olursa gelirim.