yukarıda otto bariç lafı geçti diye... örnek veriyorum
o gün arkası dönük adamın sırtına taş geldi ve yere düştü. fener sahayı terk etti. yenik sayıldı. diğer takımlar götü ile güldü.
buna gülündü diye burağın kafaya çakı atıldı. bu sefer galatasaraylı olmayanlar götü ile güldü.
beşiktaş bursa'da stada giremedi. olaylar çıktı. maç başlamadan beşiktaş kazandı. diğer takımlar tepki gösterdi.
fener trabzon stadında mahsur kaldı zar zor yolu açtılar. diğer takımlar götü ile güldü.
otobüs kurşunlandı dalga geçildi.
bir gün biri ölecek lan vallahi bir gün biri ölecek ve biz yine götümüzle güleceğiz.
fener stadında olunca ceza istiyor. kendi stadında karşı takıma provakatör diyorsan aynı boksun. fener seyircisi de aynı bok.
işin sonucuna bakmıyorum sikimde değil.
22.04.2018 · 19. sıra
the iii bob conqurer
21.04.2018 08:50