Sık geçen başlıklar

maximum chatlak 9

ekşi profili
böyle şeylerle övünülmesini oldum olası anlamamışımdır. "indirmedim çünkü popi" falan... ben de indirmedim, asla da indirmeyi düşünmüyorum. ama tutup da bununla övünmek de nebileyim. nasıl ki indirmeyeni eleştirmek boş işse, indireni küçümsemek de aynı derecede boş iş...
umarım fenerbahçe'nin başındayken hedeflediği, uğruna saçlarını beyazlattığı "taraftarsız takım" hedefine ulaşıp sonsuza kadar fenerbahçe'yi rahat bırakır
adamın yaptığında değilim, eleştirmek haddim değil, isteyen istediğini yapar bize düşmez.
fakat burada kendisi için "ayyy ne cici, delikanlı adammış" güzellemesi yapanlar; hemen yan başlıkta yeni neslin her istediğinin yapılarak prens/prenses gibi yetiştirildiği, bilmemne neslinin umursamazlık ve aptallıkta ısrar motivasyonunu eleştiriyor.
çünkü o başlıkta rüzgar o tarafa doğru esiyor. kendi fikriniz yok, rüzgar nereye siz oraya...
kırmızıyı gördüğü pozisyondan hemen önce çizgide beceremediği çalımı görür görmez "kırmızı geldi" dedim yanımdakilere. 5 saniye sonra da gördü. çalımı atamadığı adama makası atar. o kadar karaktersizdir, saygısızdır.
not: fb
bugün kazandığı maçtan sonra çıkıp "bu fisktürü yapanların amlarına koyayım ben! 3 günde 1 maç yapıyoz!" demezse adam değildir+sinsidir+yalancıdır+numaracıdır+karaktersizdir+ikiyüzlüdür. ha yok bunu derse adamdır+filozoftur+hocadır+aşmıştır+ermiştir+türkiye'ye fazladır.