Sık geçen başlıklar

hala tiktok indirmemiş insan 4

ekşi'de gör
böyle şeylerle övünülmesini oldum olası anlamamışımdır. "indirmedim çünkü popi" falan... ben de indirmedim, asla da indirmeyi düşünmüyorum. ama tutup da bununla övünmek de nebileyim. nasıl ki indirmeyeni eleştirmek boş işse, indireni küçümsemek de aynı derecede boş iş...