Sık geçen başlıklar

gaziantepli barbie ailesi 2

ekşi'de gör
adamın yaptığında değilim, eleştirmek haddim değil, isteyen istediğini yapar bize düşmez.
fakat burada kendisi için "ayyy ne cici, delikanlı adammış" güzellemesi yapanlar; hemen yan başlıkta yeni neslin her istediğinin yapılarak prens/prenses gibi yetiştirildiği, bilmemne neslinin umursamazlık ve aptallıkta ısrar motivasyonunu eleştiriyor.
çünkü o başlıkta rüzgar o tarafa doğru esiyor. kendi fikriniz yok, rüzgar nereye siz oraya...
galiba evi boyadiktan sonra fırçaları başlığı açan arkadaşa muntazam bir şekilde ulastirdilar. başka bir sebep gelmiyor aklıma böyle bir aileyi burada paylaşıp linç ettirmek istemesine.

adamı sokakta görseniz belki karısını dövüyor diye laf edeceksiniz, ama gerçekte adam ailesini seviyor ve onlar için güzel şeyler yapıyor evine. zorunuza gidiyor çünkü sevgisiz büyümüssunuz. odanız beyaza boyanmış hep. yazıklar olsun size.