"domuzla güreşme, ikinizin de üstü başı çamur olur ve bu domuzun hoşuna gider."
Sık geçen başlıklar
tek millet tek dil tek yuzuk 7
ekşi profiliarada rte bile atatürkçü görünüyor, sen ne diyorsun...
bir insanın şöyle fotoğrafı varsa o insan gariplerdendir. bu duruşta çok rahatsız edici bir hal var. yüzü gülmeden ölen biri bu. onun için bir cennet olmasını isterdim. kalanlar için de adalet. ikisinin de varlığı çok şüpheli.
adam ddos atakla içişleri bakanlığını savunuyor. bu nedir ya?
bisikletler tünele otobana giremez. zaten korkunç yerlerdir buralar. aklı olan kimse girmemeli.
fukara baba oğullarına sormuş, "zengin olsanız şimdi ne yerdiniz?", demiş.
büyük oğlan demiş ki: "soğanın cücüğü."..
küçük oğlana "sen ne yerdin?" demiş baba, küçük oğlan demiş ki "baba, abim bana yiyecek bir şey bırakmadı ki."
ha bi de adam smith demiş ki:
"fakirlerin asıl trajedisi beklentilerinin fakirliğidir"
tavuk dönerden bir lezzet şöleni yaratma çabanızı yine de takdir ediyorum.
büyük oğlan demiş ki: "soğanın cücüğü."..
küçük oğlana "sen ne yerdin?" demiş baba, küçük oğlan demiş ki "baba, abim bana yiyecek bir şey bırakmadı ki."
ha bi de adam smith demiş ki:
"fakirlerin asıl trajedisi beklentilerinin fakirliğidir"
tavuk dönerden bir lezzet şöleni yaratma çabanızı yine de takdir ediyorum.
dayıların mucizesi yok bilader, senin kontes bileklerinde sorun var. 12 yaşında sanayide calaskarla motor sökseydin sen de kaslanır kıllanırdın.