Sık geçen başlıklar

tavuk döneri nirvanaya çıkaran detaylar 3

ekşi'de gör
berbatlığını perdelemek için saçma sapan soslarla gizlenmemiş olması.

5 sene antakya'da çalıştım. tavuğun da etin de her türlüsünü yedim. antakya dışında hatay usulü döner diye satılan tavuk dönerlerin yüzde 99'u tavuğun kötü tadının maskelenmesi için uydurulmuş soslar. hatay dürüm böyle bir şey değil.

delikanlı gibi sossuz tavuk dürüm ve tavuk doneri yapan iki üç tane yer kaldı. kıymetini bilin.
fukara baba oğullarına sormuş, "zengin olsanız şimdi ne yerdiniz?", demiş.
büyük oğlan demiş ki: "soğanın cücüğü."..
küçük oğlana "sen ne yerdin?" demiş baba, küçük oğlan demiş ki "baba, abim bana yiyecek bir şey bırakmadı ki."

ha bi de adam smith demiş ki:
"fakirlerin asıl trajedisi beklentilerinin fakirliğidir"

tavuk dönerden bir lezzet şöleni yaratma çabanızı yine de takdir ediyorum.