Sık geçen başlıklar
vincenzo scaletta 13
ekşi profiliyerlilerde (bkz: ayşegül aldinç)
yabancılarda (bkz: monica bellucci)
ile büyümüş nesiliz.
bize serenay sarıkaya'yı, hazal kaya'yı falan güzel diye kaktırmaya kalkıyorlar :/
yabancılarda (bkz: monica bellucci)
ile büyümüş nesiliz.
bize serenay sarıkaya'yı, hazal kaya'yı falan güzel diye kaktırmaya kalkıyorlar :/
profesyonel destek almaktır.
amına kodumun sözlüğünde herkes uzman amk.
amına kodumun sözlüğünde herkes uzman amk.
yüzde yüz doğru tespit.
türk öğretmen 3 kuruş maaşla hakkari'ye atandığında kaçırılır mıyım, tecavüze mi uğrarım, tehdit mi edilirim diye üzüntü, endişe ve korku duyarken, kürt kolpacısı çeşme'de otopark işletip tomarla para kazanacam diye koşa koşa 1500 kilometre yolu geliyorsa faşist olan türkler değil, kürtlerdir.
bir de türk-kürt vs. milliyetten tamamen bağımsız olarak yaptığım bir tespit var; açın bakın nerede pis iş var, nerede otopark ve arazi mafyalığı, haraç, tehdit, şantaj, kaçırma, kaçakçılık, uyuşturucu ve kadın ticareti gibi pis işler var, taşın altını kaldırın bakın, hepsinden değil ama %80'inden aynı şiveyle konuşan barzolar çıkıyor.
hümanizm kasacaz diye bunlara merhamet ede ede geldik bu hale. amına koyim hümanizminin afedersin.
türk öğretmen 3 kuruş maaşla hakkari'ye atandığında kaçırılır mıyım, tecavüze mi uğrarım, tehdit mi edilirim diye üzüntü, endişe ve korku duyarken, kürt kolpacısı çeşme'de otopark işletip tomarla para kazanacam diye koşa koşa 1500 kilometre yolu geliyorsa faşist olan türkler değil, kürtlerdir.
bir de türk-kürt vs. milliyetten tamamen bağımsız olarak yaptığım bir tespit var; açın bakın nerede pis iş var, nerede otopark ve arazi mafyalığı, haraç, tehdit, şantaj, kaçırma, kaçakçılık, uyuşturucu ve kadın ticareti gibi pis işler var, taşın altını kaldırın bakın, hepsinden değil ama %80'inden aynı şiveyle konuşan barzolar çıkıyor.
hümanizm kasacaz diye bunlara merhamet ede ede geldik bu hale. amına koyim hümanizminin afedersin.
hahahaha nooldu lan tırrık, california çöllerinde bikinili hatunlarla dağı taşı delik deşik ediyordun dedirten süper olay.
nasıl kaçıyor lan göt lalesi ahahahahah
edit: sen olsan ne yapacaktın amk diyenler var. arkadaşlar elbette dan bilzerian olsam ben de kaçacaktım. ama ben daha öncesinde o karılarla o silahlarla o klipleri çektirip o paylaşımları yapmamış olacağım için herhangi bir şekilde karizmam çizilmeyecekti. delikanlı adamız lan biz. neysek oyuz amk. sen instagram'ı özel çekim vurdulu kırdılı, bol bol karılı kızlı pompalı action man pozlarıyla doldurup sonra da anasını sikiyim silah attılar diye diye depar atarsan nah böyle taşak malzemesi olursun işte.
nasıl kaçıyor lan göt lalesi ahahahahah
edit: sen olsan ne yapacaktın amk diyenler var. arkadaşlar elbette dan bilzerian olsam ben de kaçacaktım. ama ben daha öncesinde o karılarla o silahlarla o klipleri çektirip o paylaşımları yapmamış olacağım için herhangi bir şekilde karizmam çizilmeyecekti. delikanlı adamız lan biz. neysek oyuz amk. sen instagram'ı özel çekim vurdulu kırdılı, bol bol karılı kızlı pompalı action man pozlarıyla doldurup sonra da anasını sikiyim silah attılar diye diye depar atarsan nah böyle taşak malzemesi olursun işte.
herkes vefattan intihardan söz etmiş de; ben elemanın yaşantısına da en az ölümü kadar üzüldüm.
şu sözlükte birçoğumuz işini, maaşını, yaşadığı yeri, kıyafetlerini, bindiği arabayı, kahvaltısını vs. beğenmeyip hayıflanıyor. kapitalizmin kölesi olduk vs. diye zırlayıp duruyoruz. haksız da sayılmayız eyvallah da...
böyle hayatlar da var lan..
adama baksana abi, gece sabaha kadar inşaatta bildiğin ağır işçilik yapmış, sabah gün ağarmış, iyi bir kahvaltıyı hak ettim diyor kurduğu yer sofrasıyla çektirdiği fotoğrafta.
o yemeği birçoğumuz beğenip de yemez...
ne bileyim, senin benim yediğim şeyleri yiyememiş, senin benim içtiğim kahveleri içememiş, o okullarda okuyamamış, hatmettiğimiz kitapları görememiş bile, sevdiceğinin saçlarını koklayamamış, senin benim izlediğim dizileri, filmleri izleyememiş, nargilesiyle maç keyfi yapamamış, kabul görmemiş, dışlanmış ve daha nicesi...
bizler taşak kebabı yaparken bu garip en güzel çağlarında ağır işlerde ucuz paralara çalışmış, birçoğunuz böyle tiplere bakıp kıro diyor ama adamlarda hiçbir bilgi, birikim, tecrübe, vizyon, bilinç yok ki.
hayvandan birkaç tık ötede, zorla hayatta kalabilmiş bu garipler.
sonra götüboklu bir kız beğenmiyor; kalbini kırıyor. zaten neyle hayata tutunmuş ki bu garip; o incecik yaşam bağını bir kurşunla sonlandırmış.
gencecik çocuk ölmüş, ölmüş ölmesine de...
bu adam(lar) hiç yaşamamış, yaşayamamışlar ki..?
allah'ım, merhametine, adaletine, rahmet ve bereketine sığınıyorum.
biraz da garibanın yüzü gülsün, varsın ben yarım porsiyonla doyayım, razıyım be :/
şu sözlükte birçoğumuz işini, maaşını, yaşadığı yeri, kıyafetlerini, bindiği arabayı, kahvaltısını vs. beğenmeyip hayıflanıyor. kapitalizmin kölesi olduk vs. diye zırlayıp duruyoruz. haksız da sayılmayız eyvallah da...
böyle hayatlar da var lan..
adama baksana abi, gece sabaha kadar inşaatta bildiğin ağır işçilik yapmış, sabah gün ağarmış, iyi bir kahvaltıyı hak ettim diyor kurduğu yer sofrasıyla çektirdiği fotoğrafta.
o yemeği birçoğumuz beğenip de yemez...
ne bileyim, senin benim yediğim şeyleri yiyememiş, senin benim içtiğim kahveleri içememiş, o okullarda okuyamamış, hatmettiğimiz kitapları görememiş bile, sevdiceğinin saçlarını koklayamamış, senin benim izlediğim dizileri, filmleri izleyememiş, nargilesiyle maç keyfi yapamamış, kabul görmemiş, dışlanmış ve daha nicesi...
bizler taşak kebabı yaparken bu garip en güzel çağlarında ağır işlerde ucuz paralara çalışmış, birçoğunuz böyle tiplere bakıp kıro diyor ama adamlarda hiçbir bilgi, birikim, tecrübe, vizyon, bilinç yok ki.
hayvandan birkaç tık ötede, zorla hayatta kalabilmiş bu garipler.
sonra götüboklu bir kız beğenmiyor; kalbini kırıyor. zaten neyle hayata tutunmuş ki bu garip; o incecik yaşam bağını bir kurşunla sonlandırmış.
gencecik çocuk ölmüş, ölmüş ölmesine de...
bu adam(lar) hiç yaşamamış, yaşayamamışlar ki..?
allah'ım, merhametine, adaletine, rahmet ve bereketine sığınıyorum.
biraz da garibanın yüzü gülsün, varsın ben yarım porsiyonla doyayım, razıyım be :/
daha önce bir kez yakından gördüğüm kişi. herif yanımdan geçti, ben 1.90'ım ve aramızda alt tarafı 13 santim var yeaaa dediğim adam yanımdan bir dev gibi geçti, rüzgarı bana yetti. dönüp tekrar tekrar baktım; bu boy neyse de, bu cüssedeki, bu ağırlıktaki adam, sahayı nasıl 3-4 saniyede geçip nasıl bu kadar yukarı sıçrayabiliyor, nasıl yani ya diye saatlerce düşündüm?
diz değil, dağ olsa dayanmaz normal bir insanda.
lebron'ın fanı ya da hater'ı değilim; ama balonla, şişirmeyle, şununla bununla bu seviyeye varılmaz. bahsettiğim kütle şut atıyor, top sürüyor, ribaund alıyor, savunma yapıyor, ya basketbol namına güç, zeka, taktik, fundamental, teknik vs. gerektiren her boku yapıyor herif.
bu şekilde 100 kere dünyaya gelsin, 100 kere nba yıldızı olur. net.
diz değil, dağ olsa dayanmaz normal bir insanda.
lebron'ın fanı ya da hater'ı değilim; ama balonla, şişirmeyle, şununla bununla bu seviyeye varılmaz. bahsettiğim kütle şut atıyor, top sürüyor, ribaund alıyor, savunma yapıyor, ya basketbol namına güç, zeka, taktik, fundamental, teknik vs. gerektiren her boku yapıyor herif.
bu şekilde 100 kere dünyaya gelsin, 100 kere nba yıldızı olur. net.
kediyi sağa sola işiyor sanan gerzeklerin eleştirdiği şey.
sanki çok gidiyorsun amına koyim sen camiye de; orada niye kedi var ben alnımı nasıl secdeye koyacam, bla bla...
hiçbir şey olmaz abiler; kedi temiz hayvandır, bulunduğu ortamda da namaz kılınır. kedi köpeğin girdiği ortama melek girer mi? daha ne girsin; bunlardan ala melek mi var?
o melekler de, onların yaratıcısı da eminim bu imamın ve milyonlarca hayvan severin, o hayvanları soğukta sokağa itmektense sıcak kapılarını açıp ağırlamalarından razıdır, böylesini yeğler.
yüreğine sağlık imam efendi; allah razı olsun.
sanki çok gidiyorsun amına koyim sen camiye de; orada niye kedi var ben alnımı nasıl secdeye koyacam, bla bla...
hiçbir şey olmaz abiler; kedi temiz hayvandır, bulunduğu ortamda da namaz kılınır. kedi köpeğin girdiği ortama melek girer mi? daha ne girsin; bunlardan ala melek mi var?
o melekler de, onların yaratıcısı da eminim bu imamın ve milyonlarca hayvan severin, o hayvanları soğukta sokağa itmektense sıcak kapılarını açıp ağırlamalarından razıdır, böylesini yeğler.
yüreğine sağlık imam efendi; allah razı olsun.
çalışanlarına gösterdiği tavırla türkiye'de eşsiz türde bir patrondur; adamdır.
bu çalışanlardan birinin annesi beyin kanaması geçirdi diye özel uçak gönderip aldıran, amerikan hastanesi'nde ameliyat ettiren; ve neredeyse bir sıfır araba parası tutan masraflar sorulduğunda da çalışanına tamam siz taburcu olun çıkın gerisine karışmayın diyen adamdır.
yol paranızı dahi ödemeyip günlük 12 lira yemek limiti koyan patronlarınızı şakşaklayıp acun'u kötülemeye devam edin siz.
bu çalışanlardan birinin annesi beyin kanaması geçirdi diye özel uçak gönderip aldıran, amerikan hastanesi'nde ameliyat ettiren; ve neredeyse bir sıfır araba parası tutan masraflar sorulduğunda da çalışanına tamam siz taburcu olun çıkın gerisine karışmayın diyen adamdır.
yol paranızı dahi ödemeyip günlük 12 lira yemek limiti koyan patronlarınızı şakşaklayıp acun'u kötülemeye devam edin siz.
züğürdün çenesini yoracak, 100'lerce entry girilecektir.
adam 132 milyon lira alacak lan. biz de burada 2'den 1 olacak maç arıyoruz amına koyim.
adam 132 milyon lira alacak lan. biz de burada 2'den 1 olacak maç arıyoruz amına koyim.
14 teröristin öldürmesi kısmıyla ilgilendiğim ve mutlu olduğum haber.
3 pkk'lı 15 asker öldürürken biz niye hede hödö diye lölölö yapan gerzekleri de görmüş olduk böylece.
lan oğlum o pezevenkler pusu atıyor, kahpece vuruyorlar, bel altı vuruyorlar. trafik kazasına trafik polisi çağırıp çapraz pusu atıyorlar, bombaya elbise giydirip ceset süsü verip tuzaklıyorlar, gerekirse canlı bomba kullanıyorlar, bomba yüklü araç kullanıyorlar, canlı kalkanların arkasına saklanıp uzun namlulu silahla karakol basıyorlar.
orospu gibi, kancık gibi vuruşuyorlar, mert gibi, delikanlı gibi değil.
adına da gerilla diyorlar bu kancıklığın. amına koduklarım.
olası debe editi: kahrolsun pkk!
3 pkk'lı 15 asker öldürürken biz niye hede hödö diye lölölö yapan gerzekleri de görmüş olduk böylece.
lan oğlum o pezevenkler pusu atıyor, kahpece vuruyorlar, bel altı vuruyorlar. trafik kazasına trafik polisi çağırıp çapraz pusu atıyorlar, bombaya elbise giydirip ceset süsü verip tuzaklıyorlar, gerekirse canlı bomba kullanıyorlar, bomba yüklü araç kullanıyorlar, canlı kalkanların arkasına saklanıp uzun namlulu silahla karakol basıyorlar.
orospu gibi, kancık gibi vuruşuyorlar, mert gibi, delikanlı gibi değil.
adına da gerilla diyorlar bu kancıklığın. amına koduklarım.
olası debe editi: kahrolsun pkk!
şaka zannettiğim; ancak videonun ea sports nba live'ın onaylı (verified) hesabından paylaşıldığını görmemle beni kahkahalara boğmuş olay.
ciddi ciddi kibar feyzo'nun müziği çalıyor lan asjaskdjasdlasjkldsajdkljaskdlajskldja
edit: cem karaca'nın obur dünya isimli parçasıymış.
olası debe editi: arkadaşlar birkaç gün önce evimin önünde bir yavru köpek buldum, 6 aylık erkek, siyah-beyaz, bal rengi gözleri olan değişik ve tatlı bir köpek. aşılarını temizliğini muayenesini falan yaptırdım; karnesini bile aldım. kendi köpeğim olduğu için ve ikinci bir köpeğe yetişemeyeceğim için ona yeni bir sahip bulmak durumundayım. kendine sadık, sevimli, oyuncu bir dost arayan, ömrü boyunca ona bakabilecek bir ahbap varsa ulaşsın, sevindirelim, sokaklara, barınaklara düşmesin garibim :(
ciddi ciddi kibar feyzo'nun müziği çalıyor lan asjaskdjasdlasjkldsajdkljaskdlajskldja
edit: cem karaca'nın obur dünya isimli parçasıymış.
olası debe editi: arkadaşlar birkaç gün önce evimin önünde bir yavru köpek buldum, 6 aylık erkek, siyah-beyaz, bal rengi gözleri olan değişik ve tatlı bir köpek. aşılarını temizliğini muayenesini falan yaptırdım; karnesini bile aldım. kendi köpeğim olduğu için ve ikinci bir köpeğe yetişemeyeceğim için ona yeni bir sahip bulmak durumundayım. kendine sadık, sevimli, oyuncu bir dost arayan, ömrü boyunca ona bakabilecek bir ahbap varsa ulaşsın, sevindirelim, sokaklara, barınaklara düşmesin garibim :(