Sık geçen başlıklar

güzel kadın denince akla gelen ilk kadın 9

ekşi'de gör
annem . kadın büyüyene kadar psikolojimi bozdu . oyle güzeldi ve ben oyle cirkindim ki her gun gördüğüm güzellikten nasip almamış olmak kalbimi kırıyordu. büyüyünce azcik modifiye ettik kendimizi de elimize yüzümüze bakılır oldu.simdi herkes annene ne kadar benziyorsun diyor . anamda da akıl olsa artist filan olur bizi surundurmezdi zaten .
(bkz: yvonne strahovski)

bu hanımda hem evlenilicek edep usturup var hem de eglenilecek hafifmesreplik ve seksilik var.
ahu türkpençe.
f1 yarışına kartal ile katılmış gibi hissediyorum ama olsun.
bir tek benim mi aklıma karım geliyor diye düşündürten başlık

kılıbık falan da değilim