yazarlara spam mesaj gönderen bir çaylak hesabı. entrysi falan da yok. çaylaklara mesajlaşma açılınca zekinin biri spam yapmak için açmış hesabı hemen.
Sık geçen başlıklar
melodramatic fool 8
ekşi profili
(bkz: tadelle) şunun verdiği tat hiçbir isveç çikolatasında, alman çikolatasında yok. belki çocukluğumdan kalan nostaljik bir tat olduğu içindir bilemiyorum.
youtube yorumlarından biri neden sadece karşılıklı döndüklerini görebildiğimizi açıklamış: "actually what you can see are their after images. the cameras aren't exactly fast enough to capture all the epic hits.?"*
üşenmeyin okuyun.
yalnız mideniz bulanabilir, çünkü: kızı ormana götürmek için, kıza hasta babasına ilaç niyetine uyku ilacı verdiren bir eczacı; kızı ahıra götürüp sırayla tecavüz eden bir veya birden fazla kişi; hasta annesine bakıma yardım eden kıza ilk tecavüzünü eden bir akraba, bu ilk tecavüz için dava açmak isteyen aileye "ters ilişki kurulmuş, kanıtlayamazsınız rezil olursunuz" diyen bir doktor(!) ve "benim işim dava açmak, gerisi beni ilgilendirmez" diyen bir savcı(!) barındırıyor işbu haber.
ayrıca daha geçen ay olan başka bir engelliye tecavüz vakasını daha paylaşmak istiyorum, o dönemde pek ilgi çekmemişti nedense: (bkz: elazığ'da 18 yaşındaki kıza tecavüz edilmesi)
edit: ha unuttum "darbe haberi değilse haber yapamayız" diyen bir de trt mevcut, ha o şaşırttı mı? hayır.
yalnız mideniz bulanabilir, çünkü: kızı ormana götürmek için, kıza hasta babasına ilaç niyetine uyku ilacı verdiren bir eczacı; kızı ahıra götürüp sırayla tecavüz eden bir veya birden fazla kişi; hasta annesine bakıma yardım eden kıza ilk tecavüzünü eden bir akraba, bu ilk tecavüz için dava açmak isteyen aileye "ters ilişki kurulmuş, kanıtlayamazsınız rezil olursunuz" diyen bir doktor(!) ve "benim işim dava açmak, gerisi beni ilgilendirmez" diyen bir savcı(!) barındırıyor işbu haber.
ayrıca daha geçen ay olan başka bir engelliye tecavüz vakasını daha paylaşmak istiyorum, o dönemde pek ilgi çekmemişti nedense: (bkz: elazığ'da 18 yaşındaki kıza tecavüz edilmesi)
edit: ha unuttum "darbe haberi değilse haber yapamayız" diyen bir de trt mevcut, ha o şaşırttı mı? hayır.
milletin yıllardır bildiği şeyin bir bakan tarafından onaylanması durumu. lan olum, zamanında görmezden geldiğiniz şeyi, "inanabiliyor musunuz böyleymiş" diye anlatmayın bari. çocuk mu kandırıyorsunuz?
bence kedi köpeğin kendi selametleri için metrobüse yaklaştırılmamaları gerekiyor. saat 6 civarı zincirlikuyu'da metrobüslere hunharca saldıran yaratıkları görürlerse hayvanlıklarını sorgular hayvancıklar.
biz onu burada tartışıyoruz (bkz: sen daha yarısındayken fatiha'yı bitiren adam)
(bkz: aramak çok güzel sen de arasana)
(bkz: aramaya inanmak)
(bkz: aramak çok güzel sen de arasana)
(bkz: aramaya inanmak)