Sık geçen başlıklar

en fazla mutluluk hormonu salgılatan çikolata 1

ekşi'de gör
(bkz: tadelle) şunun verdiği tat hiçbir isveç çikolatasında, alman çikolatasında yok. belki çocukluğumdan kalan nostaljik bir tat olduğu içindir bilemiyorum.