herkesi kendi gibi sanmasi ve 3 kurusluk insanlara 5 kurusluk deger vermesi.
Sık geçen başlıklar
tachibana 12
ekşi profilierdoğan'ın herhangi bir isteğini yerine getirmeyi reddedecek komutan olmadığı için gerçek bulmadığım iddia.
muhtemelen alman kamuoyunu, yunanistan'a verilecek destek için ikna haberidir. ilerleyen zamanlarda daha fazla benzer haber görebiliriz.
muhtemelen alman kamuoyunu, yunanistan'a verilecek destek için ikna haberidir. ilerleyen zamanlarda daha fazla benzer haber görebiliriz.
devlete bak aktrollere mobese görüntüsü veriyor. devlet gibi devlet be.
edit: videoda görünen otobüs bahsettikleri 62 no'lu hat değil 65g no'lu hatmış.
ayrıca bana canımlı cicimli mesaj atan it, 23 haziran'da taksim meydanında anasının üstünden geçen 800000 kişiyi unutmuş heralde.
edit: videoda görünen otobüs bahsettikleri 62 no'lu hat değil 65g no'lu hatmış.
ayrıca bana canımlı cicimli mesaj atan it, 23 haziran'da taksim meydanında anasının üstünden geçen 800000 kişiyi unutmuş heralde.
hay sikicem ne tarafa gittiğini amk. hepiniz adamın foyasını ortaya çıkardı. açıklıyorum gerçeği, tunç soyer bisikletle ananın amına gidiyor. adam işe gidiyor denince tam olarak işe gidiyor anlıyor amına kodumun memuru ya. yemin ediyorum deliricem. ulan sikik, izmir büyükşehir belediye başkanı sağa sola gitmek için bisikletini kullanıyor işte. mevzu bu.
recep tayyip erdoğan’ın beceriksizliği ve yönetememesi.
delirmiş amına kodumun manyakları delirmiş.
ysk'nın, 16 nisan 2017 tarihinde aldığı 559 no'lu kararın, ysk'nın web portalına yüklenen kopyasında görülen gerçek.
kararda, kabaca mührün sahteciliği engellemek için kullanıldığı, sadece mührün bazı pusulaların önüne yada arkasına basılmış olması farketmeksizin geçerli sayılacağı söylenmiş. ancak ysk 16 nisan 2017 akşamı böyle bir karar alınmamış olmasına rağmen, web portalından böyle bir karar alınmış gibi duyuru yapmıştır. bu duyuruyu yaptığı gibi, şu anda, daha önce alınan kararlarına olduğuna dair bir açıklamada web portalının anasayfasında çıkmakta.
ortada ysk'nın hatalı kararı yok. ortada karar yok.
559 no'lu karar
chp milletvekili yıldız tur biçer, ysk'nın bu kararını talep etmesine rağmen herhangi bir cevap alamamış.
kararda, kabaca mührün sahteciliği engellemek için kullanıldığı, sadece mührün bazı pusulaların önüne yada arkasına basılmış olması farketmeksizin geçerli sayılacağı söylenmiş. ancak ysk 16 nisan 2017 akşamı böyle bir karar alınmamış olmasına rağmen, web portalından böyle bir karar alınmış gibi duyuru yapmıştır. bu duyuruyu yaptığı gibi, şu anda, daha önce alınan kararlarına olduğuna dair bir açıklamada web portalının anasayfasında çıkmakta.
ortada ysk'nın hatalı kararı yok. ortada karar yok.
559 no'lu karar
chp milletvekili yıldız tur biçer, ysk'nın bu kararını talep etmesine rağmen herhangi bir cevap alamamış.
çok uzun zamandır uygulamada olan karardır. ilk uygulamaya başlayanlar 90ların başında yapılanmasını hızlandıran fetö ve onların her daimi işbirlikçileridir. kemalist olarak adlandırılabilecek esnafın bu kadar az kalmasının ve arkadan gelenlerin esnaflığı tercih etmelerinin az olması bu sebeptendir.
ben kendi adıma konuşursam, ankara'da yaşadığımız dönem, annem mahalle terziliği yapıyordu ve giden gelen her fetö destekçisinin, muhafazakarın, "o esnaftan alışveriş yapmasan iyi olur" propagandasına maruz kaldım/kaldık. yine aynı dönemde fetönün meşhur, "atatürk gömülürken toprak kabul etmedi", "abim askerliğini anıtkabir'de yaptı geceleri ağlama/çığlık sesleri duyuyormuş" propagandalarının da ayyuka çıktığı dönemlerdir.
daha o dönemde toplumda kamplaştırmayı başlatan fetö ve onlara bugün nefret kusan bir dönem ki işbirlikçileridir. toplumun daha büyük kısmı kemalist esnafı ancak kendi çöplüğünde boykot eder, e orada zaten kemalist esnaf yok. ama kemalist çöplüğünde çok fazla akpli esnaf var. boykot edeyim derken bunu da unutmayın.
bu kararı bugün aldım diyen akp'li yalan söylüyordur, boş yapıyordur. ayrıca akpli esnafı neden boykot edeyim diyen de gerizekalıdır.
ben kendi adıma konuşursam, ankara'da yaşadığımız dönem, annem mahalle terziliği yapıyordu ve giden gelen her fetö destekçisinin, muhafazakarın, "o esnaftan alışveriş yapmasan iyi olur" propagandasına maruz kaldım/kaldık. yine aynı dönemde fetönün meşhur, "atatürk gömülürken toprak kabul etmedi", "abim askerliğini anıtkabir'de yaptı geceleri ağlama/çığlık sesleri duyuyormuş" propagandalarının da ayyuka çıktığı dönemlerdir.
daha o dönemde toplumda kamplaştırmayı başlatan fetö ve onlara bugün nefret kusan bir dönem ki işbirlikçileridir. toplumun daha büyük kısmı kemalist esnafı ancak kendi çöplüğünde boykot eder, e orada zaten kemalist esnaf yok. ama kemalist çöplüğünde çok fazla akpli esnaf var. boykot edeyim derken bunu da unutmayın.
bu kararı bugün aldım diyen akp'li yalan söylüyordur, boş yapıyordur. ayrıca akpli esnafı neden boykot edeyim diyen de gerizekalıdır.
"sen kimsin ki senin gencin oluyoruz?" şeklinde cevap verilebilecek beyan.
çağın dinamiklerini, ülkesinin bir şehrinin götüne hergün füze yemek olduğunu sanan yetmez ama evetçi orospu çocuğu liberallerce savunulur.
çarpıtılmayan sözlerdir. buna bir kere rastlanmamıştır. tam 45 defa rastlanmıştır. kaldı ki bir defa dahi rastlanması bu kurumun ve etrafındakilerin, kurumu aklamak için önlerine yattığı gerçeğini değiştirmemektedir.