konda anketlerine göre akp'nin 2011'de gitmesi gerekiyordu diyen satılık trolleri rezil etmeye geldim. hemen bakalım
2011 konda anketleri
2011 seçim sonucu
iki satır google aramasıyla çürütülebilecek saçmalıkları nasıl yazıyor, insanları inandırabileceğinizi nasıl düşünebiliyorsunuz? herkesi kendiniz gibi gerizekalı mı sanıyorsunuz?
gündemi takip eden herkes bilir ki konda, kamuoyu araştırmalarında en isabetli tahminlerde bulunan şirkettir. özellikle 2018 cumhurbaşkanlığı seçimi ve tekrarlanan istanbul büyükşehir seçimindeki %1'i aşmayan bir hata payıyla yaptığı tahminler halen kayıtlarda duruyor. kısaca konda %30'un altında diyorsa şimdiden başka bir iş aramaya başlayın satılık troller.
Sık geçen başlıklar
gliese 581 16
ekşi profiliana muhalefet partisi liderine yapılan terör saldırısını destekleyen, bu saldırıyı över nitelikte entry'ler giren bu provokatörlerin uçurulması için haklarında sözlük yazarlarının kamuoyu oluşturması gerektiğini düşündüğüm, ifşalayacağım yazar müsveddeleridir. moderasyondan gereğinin yapılmasını talep ediyorum. milyonlarca insanın oy verdiği bir parti liderine yapılan bu saldırıyı övmek ifade özgürlüğü değildir, olamaz. bugün belki de büyük bir faciadan dönüldü, şiddet eğilimli bu kiilerin zehirli fikirlerini bu mecrada paylaşmasını ben istemiyorum, kabul etmiyorum bu durumu. bazıları kınıyorum ama... diye başlamış entrylerine ama içerik tamamen destekler nitelikte. arkadaşlardan paylaştığım entryler silinirse diye ekran görüntüsü almalarını rica ediyorum. yazar isimlerini de daha sonra ekleyeceğim.
(bkz: #89188827) @iste benim bildiklerim bunlar
(bkz: #89189010) @whisky tango romeo
(bkz: #89189023) @eoamt
(bkz: #89186949) @hergun takim elbise giyen uzun sacli
(bkz: #89192606) @jaws
(bkz: #89193367) silmiş
(bkz: #89190415) @trollerde aglar
(bkz: #89190039) @eoamt
(bkz: #89187111) silmiş
(bkz: #89190631) @kulplucaybardagi
(bkz: #89187481) @yaziyorsak biliyoruz come back
(bkz: #89187675) @bi nick borc versene
(bkz: #89187745) @klonajinsky
(bkz: #89190986) @duke of wellington
(bkz: #89188167) @giryeban
(bkz: #89189859) @margaritaville
(bkz: #89188417) @kicindanatescikanejderha
(bkz: #89188479) @ all the humans die
(bkz: #89188564) @ cengizem
(bkz: #89188769) @sozlugun en guzel kizi
(bkz: #89189320) @pedersullivan
(bkz: #89189580) @siteller adami
(bkz: #89189860) silmiş
(bkz: #89190398) @jaws
(bkz: #89191276) silmiş
(bkz: #89194252) silmiş
(bkz: #89188827) @iste benim bildiklerim bunlar
(bkz: #89189010) @whisky tango romeo
(bkz: #89189023) @eoamt
(bkz: #89186949) @hergun takim elbise giyen uzun sacli
(bkz: #89192606) @jaws
(bkz: #89193367) silmiş
(bkz: #89190415) @trollerde aglar
(bkz: #89190039) @eoamt
(bkz: #89187111) silmiş
(bkz: #89190631) @kulplucaybardagi
(bkz: #89187481) @yaziyorsak biliyoruz come back
(bkz: #89187675) @bi nick borc versene
(bkz: #89187745) @klonajinsky
(bkz: #89190986) @duke of wellington
(bkz: #89188167) @giryeban
(bkz: #89189859) @margaritaville
(bkz: #89188417) @kicindanatescikanejderha
(bkz: #89188479) @ all the humans die
(bkz: #89188564) @ cengizem
(bkz: #89188769) @sozlugun en guzel kizi
(bkz: #89189320) @pedersullivan
(bkz: #89189580) @siteller adami
(bkz: #89189860) silmiş
(bkz: #89190398) @jaws
(bkz: #89191276) silmiş
(bkz: #89194252) silmiş
ulan ne olmuş ne bitmiş, bir bilen edenin yazdıklarını okuyalım diye başlığa bakalım diyoruz, entry'lerin %80 birbirinden leş, birbirinden gerizekalıca espriler. he egzoza tişört tıkasınlar he çok komik. aq boş beleş sığırları.
hikaye yalan.
(bkz: #68524660)
silerse diye; https://i.hizliresim.com/bgdbjy.png
fikir güzel, mekan güzel ama yemezler hocam.
(bkz: #68524660)
silerse diye; https://i.hizliresim.com/bgdbjy.png
fikir güzel, mekan güzel ama yemezler hocam.
tam tosun paşa diyecem aklıma çöpçüler kralı geliyor, süt kardeşler demeye kalkıyorum kibar feyzo'ya haksızlık etmiş gibi oluyorum. daha bunun sakar şakir'i tokatçı'sı var.. yok arkadaş seçilmiyor. benim gibi kararsız insanları gece gece çileden çıkartabilecek bir soru.
"dünyanın dört bir tarafındaki askeri mezarlıklar tanrının yanlarında olduğuna inandırılmış, beyni yıkanmış ölü askerlerle doludur." ... george carlin
(bkz: bağcılar)
oradaki iguanalar evrim geçirip yeni bir dinozor populasyonu oluşturacak ve turistik bir mekan haline gelecek.
oradaki iguanalar evrim geçirip yeni bir dinozor populasyonu oluşturacak ve turistik bir mekan haline gelecek.
mardin kızıltepe devlet hastahanesi yakınlarında bulunan toki konutlarının önünde, polis aracının geçişi sırasında bomba yüklü araçla gerçekleştirildiği söylenen patlamadır. ilk belirlemelere göre 3 ölü 50'den fazla yaralı olduğu söyleniyor.
edit: bir kızıltepe'li olarak bu saldırıyı yapanları en ağır şekilde lanetliyorum.
ey orospu çocukları siz halka hizmet veren hastanenin önünde bomba patlatarak bu halka demokratik hak mı kazandırıyorsunuz?
siz kuzenimin eşiyle oturduğu lojmanın önünde bomba patlatarak , hastanede yatan amcamın odasının camını kırarak mı hak talep ediyorsunuz?
siz orda olan çoluğu çocuğu, genci yaşlısı yüzlerce hastayı tedirgin ederek mi onların temsilcisi olduğunuzu iddia ediyorsunuz?
hayır, sizin kürt halkı da demokrasi de umurunuzda değil. siz silahlı güce ve yarattığınız korkuya dayanarak var olma amacı güden, kürt gençlerini kandırarak militan toplayan, çoğunlukla dış güçlerin taşeronluğunu yapan kirli bir örgütsünüz. canınız cehenneme, tez zamanda yok olmanız ve bu halkın ve bu memleketin askerinin polisinin üstündeki elinizin kuruması dileğiyle. lanet olsun.
edit: bir kızıltepe'li olarak bu saldırıyı yapanları en ağır şekilde lanetliyorum.
ey orospu çocukları siz halka hizmet veren hastanenin önünde bomba patlatarak bu halka demokratik hak mı kazandırıyorsunuz?
siz kuzenimin eşiyle oturduğu lojmanın önünde bomba patlatarak , hastanede yatan amcamın odasının camını kırarak mı hak talep ediyorsunuz?
siz orda olan çoluğu çocuğu, genci yaşlısı yüzlerce hastayı tedirgin ederek mi onların temsilcisi olduğunuzu iddia ediyorsunuz?
hayır, sizin kürt halkı da demokrasi de umurunuzda değil. siz silahlı güce ve yarattığınız korkuya dayanarak var olma amacı güden, kürt gençlerini kandırarak militan toplayan, çoğunlukla dış güçlerin taşeronluğunu yapan kirli bir örgütsünüz. canınız cehenneme, tez zamanda yok olmanız ve bu halkın ve bu memleketin askerinin polisinin üstündeki elinizin kuruması dileğiyle. lanet olsun.
atalay. sen karizmatik bir seri katil, soğuk kanlı bir suçlu değilsin. gerizekalı programlarda yüceltildiği gibi üstün bir zekaya sahip değilsin. sen savunmasız insanları öldüren, bozuk psikolojili bir zavallısın sadece.
git teslim ol veya intihar et. çünkü dışarıda yaşadığın her saniye tedirgin olacaksın. her an yakalanma veya öldürdüğün insanlar gibi öldürülme tedirginliğiyle yaşayacaksın. sen kendini bir raskolnikov veya hannibal lecter sanıyorsun belki ama inan değilsin. sen zavallı bir katilsin ve yaşadığın sürece bu sıfatı taşıyacaksın. ne hakkında belgeseller çekilecek, ne de kitaplar yazılacak. gerçek dünyada katiller sadece katildir, ötesi yoktur.
git teslim ol veya intihar et. çünkü dışarıda yaşadığın her saniye tedirgin olacaksın. her an yakalanma veya öldürdüğün insanlar gibi öldürülme tedirginliğiyle yaşayacaksın. sen kendini bir raskolnikov veya hannibal lecter sanıyorsun belki ama inan değilsin. sen zavallı bir katilsin ve yaşadığın sürece bu sıfatı taşıyacaksın. ne hakkında belgeseller çekilecek, ne de kitaplar yazılacak. gerçek dünyada katiller sadece katildir, ötesi yoktur.
başka bir gözlüklü ile öpüşmek.
250 gr demir diyenlere hak verdiğim röportaj. 250 gr demir nerden baksan bi yarım kilo filan vardır.