sözlüğün yeni fetiş markası. enpara.com'dan beri bu kadar birlik beraberlik içinde olmamıştık gözlerim doldu sözlük. :'(
not: enpara kullanıcısıyım.
not: tabii ki turk.net'e de geçiş yapacağım.
not: atiba
Sık geçen başlıklar
the gangbang theory 7
ekşi profilifutbol disiplin talimatı 99/4:
"seyircisiz oynama ve saha kapatma cezalarının infazında profesyonel lig ile türkiye kupası müsabakaları ayrı kategori sayılır ve cezalar kendi kategorilerinde infaz edilir."
"seyircisiz oynama ve saha kapatma cezalarının infazında profesyonel lig ile türkiye kupası müsabakaları ayrı kategori sayılır ve cezalar kendi kategorilerinde infaz edilir."
yanlış açılan başlıktır.
doğrusu için: (bkz: mars'ta gaşşuh bulungmasu)
ne diyor bu editi: başluk düzeltüldü.
ilk hali için: mars'ta kaşık bulunmasu
doğrusu için: (bkz: mars'ta gaşşuh bulungmasu)
ne diyor bu editi: başluk düzeltüldü.
ilk hali için: mars'ta kaşık bulunmasu
günün anlam ve önemine uygun, kutlama gibi kutlama!
cumhuriyet, ağızda sigarayla protokol önünden geçme özgürlüğüdür.
cumhuriyet, ağızda sigarayla protokol önünden geçme özgürlüğüdür.
edit başı
tam tahmin ettiğim gibi ne pkk'lılığım kalmış ne fetöcülüğüm, işte tam olarak anlatmaya çalıştığım bu. memlekette bir birlik söz konusu mu sizce?
sizin gibi düşünmeyen herkes hain, fetöcü, pkklı değil mi?
ayrıca:
merak etme çomar kardeş sen ve sürüdeki kardeşlerin bu cemaatin köpeklerine; x abimiz çok feyizli hadi gidip çorapla top oynayalım derken, hocaefendi 14. yy'ın muceddidi* falan diye saçmalarken ben cemaatin ve akp'nin zararlarını anlatıyordum. senin taptığın padişahın askere kelle, terörist başına sayın deyip davul zurnayla terörist karşılarken ben doğuda vatanı koruyordum!
şimdi alın o süslü demokrasi şovlarınızı götünüze sokun. ben sizin * samimiyetinize inanmıyorum.
edit sonu
ülkemiz insanlarının ve kurumlarının son zamanlardaki birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyulan günlerde kantarın topuzunu kaçırıp aşırı yapmacıklaşması durumudur.
iktidarından muhalefetine, zengininden fakirine, milliyetçisinden liberaline herkes o kadar ezbere ve zorlama bir biz biriz edebiyatı kasıyor ki, yıllardır birbirine söven, hakaret eden, ötekileştiren bunlar değil sanırsınız.
hatta öyle aşırı bir yapmacıklık söz konusu ki, her an sokağın başından ayşecik çıkıp hayat sevince güzel şarkısını söylemeye başlayacak ve bütün millet abidik gubidik dans etmeye başlayacak gibi hissediyorum.
tam tahmin ettiğim gibi ne pkk'lılığım kalmış ne fetöcülüğüm, işte tam olarak anlatmaya çalıştığım bu. memlekette bir birlik söz konusu mu sizce?
sizin gibi düşünmeyen herkes hain, fetöcü, pkklı değil mi?
ayrıca:
merak etme çomar kardeş sen ve sürüdeki kardeşlerin bu cemaatin köpeklerine; x abimiz çok feyizli hadi gidip çorapla top oynayalım derken, hocaefendi 14. yy'ın muceddidi* falan diye saçmalarken ben cemaatin ve akp'nin zararlarını anlatıyordum. senin taptığın padişahın askere kelle, terörist başına sayın deyip davul zurnayla terörist karşılarken ben doğuda vatanı koruyordum!
şimdi alın o süslü demokrasi şovlarınızı götünüze sokun. ben sizin * samimiyetinize inanmıyorum.
edit sonu
ülkemiz insanlarının ve kurumlarının son zamanlardaki birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyulan günlerde kantarın topuzunu kaçırıp aşırı yapmacıklaşması durumudur.
iktidarından muhalefetine, zengininden fakirine, milliyetçisinden liberaline herkes o kadar ezbere ve zorlama bir biz biriz edebiyatı kasıyor ki, yıllardır birbirine söven, hakaret eden, ötekileştiren bunlar değil sanırsınız.
hatta öyle aşırı bir yapmacıklık söz konusu ki, her an sokağın başından ayşecik çıkıp hayat sevince güzel şarkısını söylemeye başlayacak ve bütün millet abidik gubidik dans etmeye başlayacak gibi hissediyorum.
o güzel ospinalar o güzel yedek kulübelerine oturup gelmediler,
tolga'nın nazlısına, ukrayna'nın kovasına kaldık...
tolga'nın nazlısına, ukrayna'nın kovasına kaldık...