sözlükte bugünleri de gördüm ya ölsem gam yemem.
bu arada biz de size karşı boş değiliz, bilin istedim.
imza, bir eczacı.
Sık geçen başlıklar
wiggin 10
ekşi profilidepresyonun tıbbi bir rahatsızlık olduğu kabul edildiğinde anlamsız kalan soru. kalp krizi mi daha zararlı yoksa antihipertansifler mi?
ayrıca aranızda depresyonu can sıkıntısı, moral bozukluğu, post travmatik stres hatta anksiyeteyle karıştıranlar var. onlara cevap üniversitedeki hocamdan gelsin.
"sana depresyonun tanımını yaparsam depresyona girersin"
ayrıca aranızda depresyonu can sıkıntısı, moral bozukluğu, post travmatik stres hatta anksiyeteyle karıştıranlar var. onlara cevap üniversitedeki hocamdan gelsin.
"sana depresyonun tanımını yaparsam depresyona girersin"
ysk, yks... aynı bokun laciverti.
(bkz: ezan) der susarım...
yok lan ne suscam. günde 5 kez rezil hoparlörlere bağlanmış rezil bir gürültü dinletilen insanlara bir parça nefes aldırmış olay.
edit: belki inanmayacaksınız ama ara sıra youtube'dan açar insan gibi kaydedilmiş usulünce okunmuş ezan kayıtlarını dinlerim, hem de dinsiz olmama rağmen. ama kendi istediğim zaman ve benden başkasının kulağına değmeyecek şekilde.
yok lan ne suscam. günde 5 kez rezil hoparlörlere bağlanmış rezil bir gürültü dinletilen insanlara bir parça nefes aldırmış olay.
edit: belki inanmayacaksınız ama ara sıra youtube'dan açar insan gibi kaydedilmiş usulünce okunmuş ezan kayıtlarını dinlerim, hem de dinsiz olmama rağmen. ama kendi istediğim zaman ve benden başkasının kulağına değmeyecek şekilde.
şeker hastalarına( diabetus "mellitus") bal önerenlerinki muhtemelen sahtedir. satan da aklını kaybetmiştir.
taksicinin 1lira 25 kuruş para üstünü vereceğine inanmadığım uygulama.
gerçek hayatta soru cümlesi kuramıyorsanız sözlükte de yeltenmemeniz gerektiğini anlatan deyim.
sanırım kasıtlı olarak verilmeyen bilgi ise kaybolanların "spor avcılığı" için orada bulunuyor olması. umarım bulunurlar, götlerinde geyik boynuzlarıyla.
mürekkep yalamış ne kadar insan varsa ülke, etnik kimlik, kültür ayrımı bile olmadan bu adamdan nefret edebiliyor, o açıdan iyi olmuş. en azından sorun bizde değilmiş onu gördük.