Sık geçen başlıklar

esurmeli 5

ekşi profili
ben de yıllardır şantiyelerdeyim ve hiç rastlamadım böyle bir duruma. gerçi mini etek giymesine gerek yoktur. hafif güzel olsa bile şantiyede çalışan işçilerin dikkatini dağıtır. * verim düşer, goygoy başlar.

edit: söylemeyi unuttum. ayrıca şantiyeye medeniyet getirirler. devamlı argo konuşan adamlar bile "ahmetçim demir telini uzatır mısın?" moduna girer hemen. *
--- spoiler ---
“sana zaten yazık olmuş metin akpınar. konuşmaların içeriği hoş değil... metin akpınar'ın halk tv'de 5 dakika konuşma yapmasını istiyorum. "bu benim gafletin cehaletim milletimden özür diliyorum" demesi lazım. bu sebepten dolayı ben çok üzgünüm”
--- spoiler ---

http://www.hurriyet.com.tr/…li-aciklamalar-41063866

şaka gibi gerçekten. metin akpınar gibi bir insana cahil dendiğini gördüm ya bu da yeter bana. hiç mi konuşmalarını dinlemediniz. adam tıptan tarihe, bilimden dine kadar her konuda sohbet edebilecek düzeyde. böyle güzel insanlar hakkında herkes yorum yapmasın artık şu ülkede...
imkansız denemez. şöyle ki;
doğuda bir çok ilde sandık görevlisi olarak çalıştım. özellikle köylerde dönen oyunlar dudak ısırtacak cinsten.
"bilmem kim emmi gurbette getir onun yerine ben atayım" cümlesini duydum. izin vermeyince de "her zaman yapıyoruz sen kimsin" diye olay çıkarmaya kalkmışlardı hatta. sandığı yaşlıların evlerine götürmeye çalışanlar gördü bu gözler. jandarma titiz çalışıyor ama 5-6 köy bir ekibe bağlı olunca yetişemiyorlar haliyle.

hatta doğuda bir çok il merkezinde ana muhalefet partisi sandıklarda yok. çünkü teşkilatları 3-5 kişiyi geçmiyor.

her zaman dediğim gibi; doğu da nüfus az diye önemsenmiyor ama her seçim bu söylediğim hileli oylar yüzünden gidiyor bence.

özetle herkes oyuna sahip çıksın.