Sık geçen başlıklar

şantiye ortamında mini etekle çalışan kadın 1

ekşi'de gör
ben de yıllardır şantiyelerdeyim ve hiç rastlamadım böyle bir duruma. gerçi mini etek giymesine gerek yoktur. hafif güzel olsa bile şantiyede çalışan işçilerin dikkatini dağıtır. * verim düşer, goygoy başlar.

edit: söylemeyi unuttum. ayrıca şantiyeye medeniyet getirirler. devamlı argo konuşan adamlar bile "ahmetçim demir telini uzatır mısın?" moduna girer hemen. *