ben de yıllardır şantiyelerdeyim ve hiç rastlamadım böyle bir duruma. gerçi mini etek giymesine gerek yoktur. hafif güzel olsa bile şantiyede çalışan işçilerin dikkatini dağıtır. * verim düşer, goygoy başlar.
edit: söylemeyi unuttum. ayrıca şantiyeye medeniyet getirirler. devamlı argo konuşan adamlar bile "ahmetçim demir telini uzatır mısın?" moduna girer hemen. *
20.03.2019 · 44. sıra
esurmeli
19.03.2019 13:25 ~ 13:29