Sık geçen başlıklar

evet'in %50'yi geçmesinin imkansız olması 1

ekşi'de gör
imkansız denemez. şöyle ki;
doğuda bir çok ilde sandık görevlisi olarak çalıştım. özellikle köylerde dönen oyunlar dudak ısırtacak cinsten.
"bilmem kim emmi gurbette getir onun yerine ben atayım" cümlesini duydum. izin vermeyince de "her zaman yapıyoruz sen kimsin" diye olay çıkarmaya kalkmışlardı hatta. sandığı yaşlıların evlerine götürmeye çalışanlar gördü bu gözler. jandarma titiz çalışıyor ama 5-6 köy bir ekibe bağlı olunca yetişemiyorlar haliyle.

hatta doğuda bir çok il merkezinde ana muhalefet partisi sandıklarda yok. çünkü teşkilatları 3-5 kişiyi geçmiyor.

her zaman dediğim gibi; doğu da nüfus az diye önemsenmiyor ama her seçim bu söylediğim hileli oylar yüzünden gidiyor bence.

özetle herkes oyuna sahip çıksın.