"ibadethane" diye tepki gösterilen yeri, yıllardır yabancı bir otel zinciri kiralayıp işletiyor. kimse ses etmiyor. bizdeki muhafazakarlar, muhafaza etmeyi bilmiyor, kafa sadece rantta.
yer eski sultan ahmet cezaevi.
edit: rant yerine raunt yazmışım
Sık geçen başlıklar
amra 11
ekşi profililahmacun gaziantep ticaret odası tarafından "coğrafi işaret" ile tescil edildi. yurtdışında bu işleri takip edecek bir marka vekili ile duruma son verirler merak etmeyin.
kadıköy hayyam meyhanesinde bazı kadehlere "ya içince ayılıyorsak " yazmışlar. herkes aynı şeyi düşünüyor anlaşılan.
uzun uzun anlatmaya hazırım da, sen
nasılsa okuduğunu anlamıyorsun.
tek açıklama, iran'la ticaret serbest ödemeyi dolarla yapmak ambargo kapsamında. et, sebze, makina, kablo, doblo ihraç edip zenginliği halka yaymayı tercih etmediler.
nasılsa okuduğunu anlamıyorsun.
tek açıklama, iran'la ticaret serbest ödemeyi dolarla yapmak ambargo kapsamında. et, sebze, makina, kablo, doblo ihraç edip zenginliği halka yaymayı tercih etmediler.
(bkz: düşüyor mu böyle)
75 yaşındaki hasta tedavi sonrası "...başım döndü, tansiyonum düştü, ilaç sonrası oldu doktor yanlış tedavi uyguladı..." diye şikayet eder. cumhuriyet savcılığına gidip ifade verir ağır cezada yargılanma riskiyle karşı karşıya kalır.
84 yaşındaki hasta ex olur, torun oğul doktora küfür eder döver. öldürür ( samsun'da öldürülen doktoru unutmayın) çok büyük paralar da kazanma ihtimaliniz yok. senin benim hayatım için neden bunlara katlansın. mesleklere, meslek sahiplerine saygı yok. şu elit olmaya çalışan sözlükte bile açılan başlıklar doktora, öğretmene, avukata, mühendise hakaret etmek için, maaşını tatilini eleştirmek için.
edit: temel sebebi maniy diyenler; siz hayrına mı çalışıyorsunuz? doktor da emeğinin karşılığını ister, aynı okula gittiği arkadaşına bakıp yorgunluk, risk, kazanç oranına bakar.
84 yaşındaki hasta ex olur, torun oğul doktora küfür eder döver. öldürür ( samsun'da öldürülen doktoru unutmayın) çok büyük paralar da kazanma ihtimaliniz yok. senin benim hayatım için neden bunlara katlansın. mesleklere, meslek sahiplerine saygı yok. şu elit olmaya çalışan sözlükte bile açılan başlıklar doktora, öğretmene, avukata, mühendise hakaret etmek için, maaşını tatilini eleştirmek için.
edit: temel sebebi maniy diyenler; siz hayrına mı çalışıyorsunuz? doktor da emeğinin karşılığını ister, aynı okula gittiği arkadaşına bakıp yorgunluk, risk, kazanç oranına bakar.
böyle zor oluyor, telefon numaranı ver de whatsapp tan konuşalım günleri geliyor.
m4 ü mpt 56 zannetmişler, kimse araştırmamış da.
hastalanınca gittiğin doktorlar odtü mezunu değil.
bundan sonra kendi kendini tedavi edersin.
bundan sonra kendi kendini tedavi edersin.
eski sevgilime çok benziyorsun
önce ömür boyu bedava dedi sonra altı aralık son dedi. altı aralıkta ölüyorum anlaşılan.