Sık geçen başlıklar
"ibadethane" diye tepki gösterilen yeri, yıllardır yabancı bir otel zinciri kiralayıp işletiyor. kimse ses etmiyor. bizdeki muhafazakarlar, muhafaza etmeyi bilmiyor, kafa sadece rantta.

yer eski sultan ahmet cezaevi.

edit: rant yerine raunt yazmışım
uzun uzun anlatmaya hazırım da, sen
nasılsa okuduğunu anlamıyorsun.

tek açıklama, iran'la ticaret serbest ödemeyi dolarla yapmak ambargo kapsamında. et, sebze, makina, kablo, doblo ihraç edip zenginliği halka yaymayı tercih etmediler.
75 yaşındaki hasta tedavi sonrası "...başım döndü, tansiyonum düştü, ilaç sonrası oldu doktor yanlış tedavi uyguladı..." diye şikayet eder. cumhuriyet savcılığına gidip ifade verir ağır cezada yargılanma riskiyle karşı karşıya kalır.
84 yaşındaki hasta ex olur, torun oğul doktora küfür eder döver. öldürür ( samsun'da öldürülen doktoru unutmayın) çok büyük paralar da kazanma ihtimaliniz yok. senin benim hayatım için neden bunlara katlansın. mesleklere, meslek sahiplerine saygı yok. şu elit olmaya çalışan sözlükte bile açılan başlıklar doktora, öğretmene, avukata, mühendise hakaret etmek için, maaşını tatilini eleştirmek için.

edit: temel sebebi maniy diyenler; siz hayrına mı çalışıyorsunuz? doktor da emeğinin karşılığını ister, aynı okula gittiği arkadaşına bakıp yorgunluk, risk, kazanç oranına bakar.
önce ömür boyu bedava dedi sonra altı aralık son dedi. altı aralıkta ölüyorum anlaşılan.