whatsapp

  • whatsapp'ın çöktüğünü sözlükten öğrendim. kimse yalnızlık seviyemi sınamasın.

  • türkiye'nin 20 sene, 30 sene, 40 sene sonraki başbakan, cumhurbaşkanları şu an aramızda whatsapp, facebook, instagram kullanıyor.

    bu adamlar göreve geldiklerinde abd teknoloji şirketlerinin elinde bu kişilerin bütün profilleri mevcut olacak. ses, görüntü, bilgi, belge, daha önce konuştuğu tüm kişiler, yedikleri, içtikleri, ilişkileri, mutlulukları, korkuları, nefretleri, hayalleri, başarıları, sıçışları her şeyi.

    bu kişilerin bilgilerinden öğrendikleri yanında bu kişiler hakkında yakınlarının profillerinden öğrenecekleri şeyler de var. bu bilgi havuzunun sınırları yok.

    şimdi üçüncü dünya diktatörlerini mal varlığını açıklamakla tehdit edip istediklerini yaptırıyorlar ya. bir kişinin bilgileri yüz milyon kişinin hayatını etkiliyor.

    bu tür bilgi erişimleri evet normal vatandaşların çoğunu etkilemez, senin benim datam belki çöptür (ki aslında değil) ama birkaç kişiyi öyle bir etkiler ki milyonlarca insanı köküne kadar etkiler.

    bilginin gücünü küçümseyecek kadar salak olmayın.

  • gizleyecek neyiniz var diyenlere gülüyorum.

    gizlilik bir haktır. izlemenin yolu yordamı değişti diye buna eyvallah demek akılsızca.

    üstelik ab ve birleşik krallık vatandaşları whatsapp’ın bu izleme uygulamasından muaf. sadece mal amerikalılar ve gizlilik kavramını umursamayan üçüncü dünya ülkesi vatandaşlarına uygulanacak.

    kendinize sorun. böyle sınıflandırılmayı hak ediyor musunuz? ediyorum derseniz whatsapp’a devam...

    değilse (bkz: signal)

  • anladık ekşi sözlükçüler hep last seeni görüldüyü falan kapatmışlar. aferin size amına koduklarım çok coolsunuz. yazmayan kaldıysa gelip yazsın da biraz da diğer entryleri okuyalım.

  • çevrimiçi özelliğini kaldırarak medeniyet yolunda önemli bir adım atmıştır.

  • nude geldi alamıyoruz ya. resmen ekmeğimize taş koydu.

  • an itibariyle çöktüğünü yine buradan öğrendiğim mesajlasma uygulaması.

    2017 ' nin son gününde isteğim şudur insallah yeni yilda whatsap' in bozulduğunu farkedecek duruma gelirim.

    (bkz: yalnizlik)

  • buraya ‘çöktüğünü sözlükten anlıyorum hiç mesaj atanım yok :((‘ muhabbeti gelecek.
    an itibariyle çökmüş uygulamadır.

  • ekşiye girmesem çöktüğünü fark etmeyeceğim uygulama.

    yalnızlık böyle bir şey, pardon yalnızlık demişim hiçlik böyle bir şey sanırım.

  • özellikle toplu mesaj grupları için, acilen, hem de çok çok acil, "mesaj göndermeden önce şifre sorulsun mu? / uyarı verilsin mi?" gibi bir özellik koyulması gereken uygulama. yani arkadaşa karı kız videosu gönderecem, lan göndereceğin kişiyi seç listesi kısmına geliyorum, soğuk terler boşalmaya başlıyor.

    liste bildiğin kurtlar vadisi, yok şirket departman grubu, yok servis grubu, yok bilmem yarrağama gidiyoruz grubu, çocuğun okulunun veli grubu, aile / akraba grubu. lan elin yanlışlıkla bir kaysa, hayatını kaybediyorsun lan direk, şakası yok.

    düşünsene, şirket grubuna şöyle emmeli, gömmeli, hayvanlı bir şey yollamışsın. bittin yani, git at kendini. telafisi yok. zira yaşanmış bir çok örneği de mevcut, üşendim şimdi haberleri bulmaya. tamam, çıplak fotomuzu falan yolladığımız yok kimseye de, saçma sapan şeyler yollanıyor yani, karı kız, porno, siyasi capsler falan oluyor. büyük sıkıntı. aman diyim.