aynen, hepiniz telefonunuzun pil sağlığını yazın. yüzde verin kaç aydır kullandığınızı belirtin.
(bkz: kutsal bilgi kaynağı)...
Sık geçen başlıklar
makine muhendisi 10
ekşi profiliulan ne kansız ne iğrenç insanlar var şurada ya, 15 mayısta ev aldık biz. hayatımızı ipotek ederek, 15 gün sonra faiz düşürüldü.
adam diyor ki yapılandırma olmasın bize mi sordun ev alırken, sana mı soracaktım orospu çocuğu?
hak ve haksızlık, adalet ne demek unutmuş bazılarımız gerçekten. azalarak biteceksiniz şerefsiz alçaklar.
adam diyor ki yapılandırma olmasın bize mi sordun ev alırken, sana mı soracaktım orospu çocuğu?
hak ve haksızlık, adalet ne demek unutmuş bazılarımız gerçekten. azalarak biteceksiniz şerefsiz alçaklar.
ulan benim kedim yemin billah benden temiz.
öperim tabi agzını burnunu. oğluşum benim.
öperim tabi agzını burnunu. oğluşum benim.
hala devam etmiyor bitti unutuldu diyenler var.
boykot kelimesi yüzünden galiba.
sevgili çomar, pınar markası bu boykota katılan insanlar için bitmiştir.
bitti yani bizim için, öyle bir marka yok artık. vazgeçilmez mi zannediyorsunuz sikimsonik bir markayı anlamadım ki?
ürünlerin muadili dünya kadar marka var. biz ordayız, bekleriz.
boykot kelimesi yüzünden galiba.
sevgili çomar, pınar markası bu boykota katılan insanlar için bitmiştir.
bitti yani bizim için, öyle bir marka yok artık. vazgeçilmez mi zannediyorsunuz sikimsonik bir markayı anlamadım ki?
ürünlerin muadili dünya kadar marka var. biz ordayız, bekleriz.
mercedes bmw audi'ler arasinda komik olacaksa da insanin ilk araci olunca hevesle yaziyor belki motosikletçiler görüp sevinir.
falcon freedom 250 cc çin malı konya üretim chopper motosiklet.
100km 3.5-4 litre. rodaj dönemi bitince 3.2'ye kadar düsecegime inaniyorum.
tekeriniz düz bassın.
falcon freedom 250 cc çin malı konya üretim chopper motosiklet.
100km 3.5-4 litre. rodaj dönemi bitince 3.2'ye kadar düsecegime inaniyorum.
tekeriniz düz bassın.
ülke değil, dünya tarihinin en kötü lideridir. en kötü siyasetçisidir. en rezil, en karaktersiz parti başkanıdır. en inatçısı ve en aptalıdır.
ya da akp'nin elinde bu adamın vegasta kürtçe şarkılar söylerken üzerinde pkk amblemli tshirtlerle, 3 tane jigoloyla yapılmış işemeli sıçmalı videosu var.
başka açıklaması yok bu yaptıklarının.
ya da akp'nin elinde bu adamın vegasta kürtçe şarkılar söylerken üzerinde pkk amblemli tshirtlerle, 3 tane jigoloyla yapılmış işemeli sıçmalı videosu var.
başka açıklaması yok bu yaptıklarının.
kısalsın kısalabildiği kadar, şöyle 20 dakika falan olsun. evrakları dolduralım, altına da imza atalım ben askerlik yapmak istemiyorum diye, olsun bitsin.
o kadar aşırı milliyetçi, vatan uğruna ölmeye hazır, bu yola kefeniyle çıkan gençler yok mu? işte polislerinize verdiğiniz kadar onlara maaş verin kurun profesyonel ordunuzu ne bok yiyorsanız yeyin.
ben sizin piyonunuz olarak doğuda tanımadığım birisi tarafından öldürülme riskine girmek zorunda mıyım kardeşim?
ne veriyor bu ülke bana? neden borçlu hissedeyim ben bu ülkeye?
can güvenliğimi sağlayamıyor, sağlık hizmeti veremiyor, eğitim hizmeti veremiyor, şehirleri bok götürüyor temizlik hizmeti bile veremiyor ve üstüne üslük her boktan dünyanın en yüksek vergilerini alıyor.
borçlu muyuz biz? ya bi siktirin gidin.
o kadar aşırı milliyetçi, vatan uğruna ölmeye hazır, bu yola kefeniyle çıkan gençler yok mu? işte polislerinize verdiğiniz kadar onlara maaş verin kurun profesyonel ordunuzu ne bok yiyorsanız yeyin.
ben sizin piyonunuz olarak doğuda tanımadığım birisi tarafından öldürülme riskine girmek zorunda mıyım kardeşim?
ne veriyor bu ülke bana? neden borçlu hissedeyim ben bu ülkeye?
can güvenliğimi sağlayamıyor, sağlık hizmeti veremiyor, eğitim hizmeti veremiyor, şehirleri bok götürüyor temizlik hizmeti bile veremiyor ve üstüne üslük her boktan dünyanın en yüksek vergilerini alıyor.
borçlu muyuz biz? ya bi siktirin gidin.
kardeş
sileriz
sıkıntı yapma.
bunun hiçbir dile birebir çevirisi olamaz, yapılamaz imkansız. bu 4 kelimedeki atarın bu 4 kelimedeki varoşluğun başka dilde karşılığı olamaz. çünkü burada bu kelimelerle verilen mesaj çok başka, we will delete it falan değil, orada numarasını silmesi değil olay çünkü, daha derin. türkçeyle bile anlatamıyorum bak sen gelmiş çeviri diyorsun *
sileriz
sıkıntı yapma.
bunun hiçbir dile birebir çevirisi olamaz, yapılamaz imkansız. bu 4 kelimedeki atarın bu 4 kelimedeki varoşluğun başka dilde karşılığı olamaz. çünkü burada bu kelimelerle verilen mesaj çok başka, we will delete it falan değil, orada numarasını silmesi değil olay çünkü, daha derin. türkçeyle bile anlatamıyorum bak sen gelmiş çeviri diyorsun *