ulan ne kansız ne iğrenç insanlar var şurada ya, 15 mayısta ev aldık biz. hayatımızı ipotek ederek, 15 gün sonra faiz düşürüldü.
adam diyor ki yapılandırma olmasın bize mi sordun ev alırken, sana mı soracaktım orospu çocuğu?
hak ve haksızlık, adalet ne demek unutmuş bazılarımız gerçekten. azalarak biteceksiniz şerefsiz alçaklar.
03.06.2020 · 8. sıra
makine muhendisi
02.06.2020 00:01