Sık geçen başlıklar

schaker 9

ekşi profili
zenginden çok fakirin ihtiyacı olan askerlik türü.. zenginin seçeneği bol.. yurtdışında keyif sürüp gelince de, normalde bir akşam yemeğinde gömdüğü parayı verip muaf olabiliyor.

en kötü, adamın imkanı var, kaynağı var. işini bırakır, gider 5 ay yapar...

fakirin durumu bambaşka.. yurtdışına gidip 3 sene yaşamayı direk geçiyorum.

fakirin işi bırakıp gidebilmek, geride kalanlara sahip çıkabilmek, dönüşte iş bulabilecek kadar kaynak yaratabilmek gibi bir imkanı yok.

bedelli isteyen zenginden çok fakir, güzel kardeşim..
merak ediyorum, şu saçma sapan web sitesini tasarlayan adam;

"heh tamam site bitti, şimdi bir bilet alalım, bakalım çalışıyor mu?"

demiş mi?