(bkz: tarihi eminönü balıkçısında yaşanan vahşet)
ya ne olacağdı?
Sık geçen başlıklar
schaker 9
ekşi profili(bkz: muz yok yarak var yer misin)
(bkz: uyudun mu)
zenginden çok fakirin ihtiyacı olan askerlik türü.. zenginin seçeneği bol.. yurtdışında keyif sürüp gelince de, normalde bir akşam yemeğinde gömdüğü parayı verip muaf olabiliyor.
en kötü, adamın imkanı var, kaynağı var. işini bırakır, gider 5 ay yapar...
fakirin durumu bambaşka.. yurtdışına gidip 3 sene yaşamayı direk geçiyorum.
fakirin işi bırakıp gidebilmek, geride kalanlara sahip çıkabilmek, dönüşte iş bulabilecek kadar kaynak yaratabilmek gibi bir imkanı yok.
bedelli isteyen zenginden çok fakir, güzel kardeşim..
en kötü, adamın imkanı var, kaynağı var. işini bırakır, gider 5 ay yapar...
fakirin durumu bambaşka.. yurtdışına gidip 3 sene yaşamayı direk geçiyorum.
fakirin işi bırakıp gidebilmek, geride kalanlara sahip çıkabilmek, dönüşte iş bulabilecek kadar kaynak yaratabilmek gibi bir imkanı yok.
bedelli isteyen zenginden çok fakir, güzel kardeşim..
merak ediyorum, şu saçma sapan web sitesini tasarlayan adam;
"heh tamam site bitti, şimdi bir bilet alalım, bakalım çalışıyor mu?"
demiş mi?
"heh tamam site bitti, şimdi bir bilet alalım, bakalım çalışıyor mu?"
demiş mi?
ilginç bir reklam..
bu reklamı yapan reklamcıya bir sorum olacak..
çayır çimenin üzerinde uçak koltuğunda oturan bir yolcu;
dağın tepesinde uçak koltuğunda oturan bir yolcu;
ada (!!) gibi bir yerdeki plajda uçak koltuğunda oturan bir yolcu;
size ne çağrıştırıyor?
şu bile bunun yanında daha iyi duruyor:
http://2.bp.blogspot.com/…-for-turkish-airlines.jpg
bu reklamı yapan reklamcıya bir sorum olacak..
çayır çimenin üzerinde uçak koltuğunda oturan bir yolcu;
dağın tepesinde uçak koltuğunda oturan bir yolcu;
ada (!!) gibi bir yerdeki plajda uçak koltuğunda oturan bir yolcu;
size ne çağrıştırıyor?
şu bile bunun yanında daha iyi duruyor:
http://2.bp.blogspot.com/…-for-turkish-airlines.jpg
"insanlık, bugün de para karşısında değer kaybetti."
çürütmeye bir örnek yeter. (bkz: donald trump)