bir tane iyi bir hatibin, ki ister şoför olsun ister futbolcu eskisi olsun, sadece bir hatibin anasını siktiği devlet türüdür.
yani 10 bin yıllık gelenek, çok derin süper derin, aldığın nefesi bilir falan diye gezersin ama sadece konuşmayı bilen birisi gelir ve 20 yılda ağzınıza sıçar bırakır.
vatandaş olarak kabullenmeliyiz ki, maalesef yaşadığımız toplumun insan ortalaması neyse ona göre yönetiliyoruz ve hiçbir zaman derinlerden birileri gelip bizleri kurtarmayacak. yalnızsın yalnızız, artık hayatımızı bu düstura göre şekillendirmekte fayda var.
Sık geçen başlıklar
kekremsibirtat 12
ekşi profilibsg denilmesi gereken gereksizdir. kemalizm siksin sizi amk, dinime küfreden müslüman olsa bari.
medeniyeti, bir kavanoza sıçıp eşinin üzerine atmak sanan birisinin boş konuşmasıdır.
medeniyeti, bir kavanoza sıçıp eşinin üzerine atmak sanan birisinin boş konuşmasıdır.
okula giden kız çocuklarının giydiği eteğin boyuna karışan orospu çocukları bunlar işte. milletin en mahrem yerlerine üfürmeyi din sayıyorlar kendilerine.
yalnız adamlara helal olsun, ablaya domal dese sorgusuz sualsiz domalacak muhtemelen, etkileyici bence.
edit: vay amk, uzun halini şimdi izledim. abla zaten dolamıyormuş, bir kere olsun beni şaşırtın lan.
yalnız adamlara helal olsun, ablaya domal dese sorgusuz sualsiz domalacak muhtemelen, etkileyici bence.
edit: vay amk, uzun halini şimdi izledim. abla zaten dolamıyormuş, bir kere olsun beni şaşırtın lan.
-mna koduğumunun piçi!
tarihte bu kadar geveze bir abd başkanı var mı merak ediyorum. çenesinin yayını siktigim piçi ya, iki dakika susmuyor amk.
bizim ailedir bu! bizimkilerde miras veya başka bir malk mülk sorunu kesinlikle olmaz.
peki neden?
çünkü kimsenin hiçbir şeyi yok amk. şaka gibi. kocaaaaa aile değil bak, kocaaa sülalede kimsenin bir şeyi yok. üç beş tanesinin yaptığı gecekondudan hallice evleri hariç tabi.
mesela benim babam onu da yapmamış, ki 70'lerde adanaya göçüp iş tutup çalışıp da bu kadar fakir olmanın mantıklı bir açıklaması yok. kendileriyle aynı yolu izleyip gelenler adananın zengin muhitlerinde oturup kurduğu işleri yürütüyorlar şu anda.
mantıklı açıklaması yok ama kendimce bir açıklama yaptım ben. e devletten soy ağacına baktım, ulan bana gelene kadar herkes aynı köyden evlenmiş. annem-babam ve üzeri ne kadar evlilik varsa hepsi aynı köyden.
tabi doğal olarak evrim bizden, ticarete veya paraya kafası basmayan nesiller olarak intikamını almış.
peki neden?
çünkü kimsenin hiçbir şeyi yok amk. şaka gibi. kocaaaaa aile değil bak, kocaaa sülalede kimsenin bir şeyi yok. üç beş tanesinin yaptığı gecekondudan hallice evleri hariç tabi.
mesela benim babam onu da yapmamış, ki 70'lerde adanaya göçüp iş tutup çalışıp da bu kadar fakir olmanın mantıklı bir açıklaması yok. kendileriyle aynı yolu izleyip gelenler adananın zengin muhitlerinde oturup kurduğu işleri yürütüyorlar şu anda.
mantıklı açıklaması yok ama kendimce bir açıklama yaptım ben. e devletten soy ağacına baktım, ulan bana gelene kadar herkes aynı köyden evlenmiş. annem-babam ve üzeri ne kadar evlilik varsa hepsi aynı köyden.
tabi doğal olarak evrim bizden, ticarete veya paraya kafası basmayan nesiller olarak intikamını almış.
adnan polat'ın yaptığı en hayırlı iş sanırım takımı 2010-2011 sezonunda o kadar kötü yönetmek olmuş. ulan sayılan 3 takım taraftarı da o sezon gs kümeye diye bağırıyordu tribünlerinde.
hadi onu geçtim ben galatasaraylı yöneticilerin şu an çoğu tutuklu veya kaçak olan savcı ve hakimlerle maç yaptığını hatırlamıyorum. kaldı ki fb cumhuriyet v.s. üzerinden kendine pay çıkaran bir kulüp ve maç yaptıkları adamlarda devlette ne kadar atatürkçü subay, hakim, savcı varsa içeri atmış adamlar.
arsızlık, utanmamazlık gibi kelimelerin tanımı olarak artık aziz yıldırım, şekip mosturoğlu ve mahmut uslu'nun fotoğrafları konsun sözlüğe bence. koca kulübü isviçrelerde bile rezil ettiler hala laf kalabalığı yapıyorlar.
bir daha yazalım, o sezon galatasaray şike yapsa sizce o sıralamada olurmuydu?
o sezon galatasaray şike yapsa yöneticilerin şikeden değil geri zekalı olmaktan tutuklanmaları gerekmez miydi?
hadi onu geçtim ben galatasaraylı yöneticilerin şu an çoğu tutuklu veya kaçak olan savcı ve hakimlerle maç yaptığını hatırlamıyorum. kaldı ki fb cumhuriyet v.s. üzerinden kendine pay çıkaran bir kulüp ve maç yaptıkları adamlarda devlette ne kadar atatürkçü subay, hakim, savcı varsa içeri atmış adamlar.
arsızlık, utanmamazlık gibi kelimelerin tanımı olarak artık aziz yıldırım, şekip mosturoğlu ve mahmut uslu'nun fotoğrafları konsun sözlüğe bence. koca kulübü isviçrelerde bile rezil ettiler hala laf kalabalığı yapıyorlar.
bir daha yazalım, o sezon galatasaray şike yapsa sizce o sıralamada olurmuydu?
o sezon galatasaray şike yapsa yöneticilerin şikeden değil geri zekalı olmaktan tutuklanmaları gerekmez miydi?
gökten peygamber gelip gülen'in suç ortağı erdoğan'dır dese gene fayda etmeyecek söylemdir.
fifa başkanı geri zekalı sanırım dedirten kural. oyun soğutma işi genelde faul yapandan ziyade faul yapılan hatta faul bile yapılmadan kurşun yemiş gibi yerde kıvranan oyuncular tarafından yapılır. tamam, rakip kontra atağa çıkarken yapılan fauller var ancak onlarda çokça fazla yapılmaz az önce bahsettiğim duruma göre.
bu kural uygulanırsa ne olur? dokunulur dokunulmaz yere yığılan futbolcu sayısı artar ve oyun daha çok durmuş olur.
bu kural uygulanırsa ne olur? dokunulur dokunulmaz yere yığılan futbolcu sayısı artar ve oyun daha çok durmuş olur.
nasıl ki kendi çocukları şehit olmadığı için ekranlara çıkıp şehadet üzerinden goy goy yapıyorlar, kendi çocukları tacize uğramadığı için de mağdurlar üzerinden goy goya devam ediyorlar. empati sıfır ahlak sıfır paralar sıfır.
öncelikle gerçekse allah belalarını versin diyorum, topunuz bir kedinin tırnağına kurban olun pezevenkler.
ancak %1000000 yalan haberdir diyorum. kedi olm bu borumu, hayvana kapıyı açarsın içeri girsin diye dışarısı çok güzel der girmez, dışarı çıksın diye kapıyı açarsın içerisi ne de sıcak der çıkmaz.
yaptılarsa muhtemelen kendilerini patlatmışlardır geri zekalılar.
ancak %1000000 yalan haberdir diyorum. kedi olm bu borumu, hayvana kapıyı açarsın içeri girsin diye dışarısı çok güzel der girmez, dışarı çıksın diye kapıyı açarsın içerisi ne de sıcak der çıkmaz.
yaptılarsa muhtemelen kendilerini patlatmışlardır geri zekalılar.