" biz her ortamda fetöyü lanetliyoruz. fikret orman'dan bu konuda da bir şeyler duymak istiyorum."
sadece şu cümle bile bu adamın ne kadar haksız, ne kadar üste çıkmaya çalışan biri olduğunu gösteriyor. işi bambaşka bir noktaya çekerek kendilerine prim sağlamak istiyor. bu nasıl bir zavallılıktır?
29.09.2017 · 13. sıra
ogretmenolmayacalisanadam
28.09.2017 14:49